RU  UK  EN
Статті  >  Дізнайся  >  Історія бренду: Cadillac - президенстське авто

Історія бренду: Cadillac - президенстське авто

Автомобіль, який сміливо можна назвати американською мрією – це «Кадилак». Його впізнають за чималими розмірами і шикарною зовнішністю. Саме цей бренд був першою зареєстрованою маркою авто у Штатах, і він же донині залишається найпрестижнішим у Новому Світі. Адже понад 80 років президенти США віддають перевагу саме «Кадилакам».

Історія знаменитої американської марки сягає початку ХХ століття. Саме тоді невгамовний і вже відомий світові Генрі Форд запустив ще одну лінійку автомобілів. Було це в славному місті Детройті.

Нове авто назвали на честь військового дослідника маркіза Антуана де Кадійяка. Французький підданий, він за своє життя встиг багато чого: відбути термін ув’язнення у Бастилії, досліджувати канадські землі, служити королям. Ось тільки за які з цих заслуг Кадійяка увічнили в марці автомобіля, можемо тільки здогадуватись.

Першим із президентів США сів у «Кадилак» Вудро Вільсон. Потім американські лідери ще якийсь час не могли визначитись і металися з боку в бік поміж різними виробниками. Але 1933 року вибір було зроблено раз і назавжди. Тож у гаражах Білого дому й донині стоять лишень машини класу люкс від General Motors.

Одного разу під час свого візиту до Чикаго Франклін Рузвельт їхав містом разом з мером. На їхній кортеж було скоєно замах – президент вижив, а мер помер від вогнепальних поранень. Одразу ж після цього інциденту служба безпеки почала вибирати для перших осіб держави максимально захищений автомобіль. Після низки тестів і перевірок Франклін Рузвельт урочисто пересів у ... конфіскований «Кадилак» самого Аль Капоне! Авто було не гіршим, ніж у сучасних фільмах про Джеймса Бонда. Лишень уявіть: заднє сидіння при потребі перетворювалося на кулеметний пристрій!

Відтоді відома марка остаточно стала атрибутом влади та слави. Після американських президентів такі автомобілі купували собі Елвіс Преслі, Сальвадор Далі й сучасні кінозірки: Ніколас Кейдж і Метт Деймон. 

До речі, одного разу геній сюрреалізму намалював і подарував компанії декілька ескізів, які згодом було втілено у дизайні нових моделей.
Внести свій шарм у зовнішність легенди американського автопрому намагалися навіть італійці. 1979 року світ побачив «Кадилак» «Гуччі Севіль». Автомобіль вийшов обмеженою серією – всього 200 машин. Біле авто з усіх боків прикрасили емблемами GG, а всередині обшили смугастою зеленою, червоною та бежевою тканиною. Кажуть, найбільш популярним дітище італійського модного дому було в Каліфорнії. В основному завдяки клімату, звісно. Адже там господарі могли не турбуватися, що кабріолет, декорований світлою тканиною, постраждає від дощу.

Слава автомобіля ще в 70-і вийшла за межі Америки. Радянські міністри закордонних справ і дипломати делікатно натякали західним гостям, що товариш Брежнєв ну дуже полюбляє «Кадилаки». Візитери, як заведено, приїздили не з порожніми руками. А тому в особистому гаражі «дорого Леоніда Ілліча» було кілька знаменитих автомобілів, на яких вождь гасав Москвою.

Існує легенда, що одного разу генсек на шаленій швидкості провіз американського політика Генрі Кіссінджера. І відтоді дипломат назавжди збайдужів до «Кадилаків».
У ХХІ столітті, коли важлива не тільки зовнішня імпозантність авто, а й сучасна «начинка», наша марка-герой зовсім не пасе задніх. Такі автомобілі, як і раніше, розкішні та популярні. Заможні люди і далі скуповують їх цілими серіями. Отже, якщо цей бренд і не вічний, то вже точно довговічний. А ті, хто прагне долучитись до вершків суспільства, можуть просто зараз вибирати модель, яка буде до смаку справді статусним особам. 

Вам це буде цікаво:
ВІДЕО: Величний спадок Узбекистану
Завдяки Посольству Узбекистану в Україні та особисто Надзвичайному і Повноважному Послу Алішеру Абдуаліеву OUTLOOK пощастило побувати в цій гостинній країні. І сьогодні ми розповімо про унікальне місце - Мавзолей видатного полководця і політичного діяча Амір Темура.
Яскравіше тисячі смарагдів. У Києві відкрилася виставка, присвячена українці Катерині Десницькій - дружині принца Таїланду
Катерина Десницька - родом з Волині. Втім, в світі її знають, як принцесу Таїланду, дружину принца Чакрабона. Ця незвичайна українка відома своєю безстрашністю і силою духу. Недарма під час російсько-японської війни вона відмовилася від привабливої ​​пропозиції жити в розкоші і багатстві і пішла на фронт працювати медсестрою. Після повернення доля винагородила її за сміливість. А історія її любові до сих пір захоплює любителів щасливих історій.
Історія бренду: «Louis Vuitton» – чемоданний прорив
Найбільш пізнаваний бренд у світі й один із найстаріших у Франції «Louis Vuitton» – це символ розкоші, елітарності й аристократизму. Усе розпочалося з якісних валіз, далі – різні види сумок, а тепер бренд виробляє все – і жіночий одяг, і чоловічий, і дитячий, і взуття, і прикраси. Причому «Louis Vuitton» нині діє не тільки в люксовому сегменті, а й розширює свій вплив і на prеt-а-porter.
Таємниці Пабло Пікассо будуть розкриті
Почавши цю весну з низки гучних прем'єр, ВОЛЯ продовжує дивувати своїх абонентів. Цього разу компанія-провайдер представила своїм абонентам прем’єру другого сезону серіалу «Геній» від каналу National Geographic.
Перфекціонізм – справа ювелірна
Сумні очі старого за вікном уважно стежили за революційною пожежею, яка охопила Петроград. Вогонь поширився на справу всього його життя – гордовита чотириповерхова будівля задихалася від крикливих комісарів і матросів, присутність яких здавалась грубим жартом після попередніх відвідувачів. Господар закладу, Карл Густавович Фаберже, напевно бачив у цьому хаосі наближення кінця своєї кар'єри. Однак, можливо, і потай сподівався на друге життя власної спадщини. Якби він знав, що так воно й станеться, – навряд чи маестро так швидко втратив би душевні сили...
Великі криві Фріденсрайха Гундертвассера
Він вигадав своє ім’я, щоб не бути схожим ні на кого іншого. Бунт його індивідуальності став основою для величезної творчої спадщини, а архітектура – продемонструвала можливість поєднувати екологічність і сучасні технології.
Підземний полиск імперії: будапештське метро
Провівши всього годину в польоті, я раптом дізнався, що опинився в місті, де є найстаріше в континентальній Європі метро. І це ще не все, чим примітна будапештська підземка. OUTLOOK вирушає на прогулянку метрополітеном одного з найгарніших міст світу. Спускаємось?
Персональний казкар для туристів: потерти чи померти?
Плескати в долоні, терти статуї чи обходити предмети п'ять разів проти годинникової стрілки – чого тільки не роблять туристи, аби прискорити виконання заповітного бажання. Бодай раз пережити подібне доводилося кожному. За загальну суму монеток, кинутих у фонтани та водойми за все мандрівницьке життя, купити машину, може, і не вдасться, та на велосипед вистачило б точно. Здійснювати безглузді вчинки та викидати гроші на воду змушують місцеві перекази й туристичні гіди. Напевно, при влаштуванні на роботу головний критерій відбору – вміння вигадувати історії, котрі не поступаються за масштабом фантазії Шарля Перро та братів Грімм...
Знай наших: Анатолій Кокуш
Кіно – либонь, найбільш «технічний» вид мистецтва, котрий придумало людство. Скільки б таланту, фантазії і енергії не було у творців будь-якого фільму, практично всі стадії виробництва так чи інакше спираються на техніку, без якої ідеї так і залишаться всього лиш ідеями. Сьогодні Outlook розповідає про, напевно, найбільш відомого «технаря» із світу кіно – володаря двох заповітних «Оскарів» Анатолія Кокуша.
ЕКСКЛЮЗИВНЕ ІНТЕРВ’Ю з режисером Дороном Пазом
OUTLOOK вдалося поспілкуватися з ізраїльським режисером Дороном Пазом, котрий представив у Києві свою нову роботу «Єрусалим». Про спосіб пошуку натхнення через заголовки в журнальних статтях, перспективу кінематографу загалом і про причини вельми стриманого ставлення до критиків читайте далі у матеріалі!
Де «запалюють» зірки
Мало що може зрівнятися з яскравим зоряним небом під акомпанемент тиші. Саме про зірки OUTLOOK і розповість, а точніше про місця, де на них відкривається найкращий вид. У Європі дивитися на зірки радять не де-небудь , а... в Словенії. Справа в тому, що ця невелика країна – одна з найчистіших у світі, а отже, й атмосфера тут не настільки забруднена смогом.
Знай наших: Сергій Полунін
26 жовтня відбудеться довгоочікувана прем`єра документально-біографічної картини «Танцюрист» про ціну успіху, яку заплатив артист балету Сергій Полунін. Херсонець за походженням, волею випадку потрапляє до Королівського театру в Лондоні, де здобуває неймовірний успіх, а потім зникає з поля зору, щоб згодом завоювати ще більше любові глядачів. Сьогодні OUTLOOK продовжує серію матеріалів про успішних українців.
Критичні температури: не дай собі засохнути
У тих куточках Землі, про які зараз піде мова, люди живуть за особливими правилами природи. Тут дощі не трапляються зненацька, а морози не приходять несподівано. Усе набагато серйозніше. І якщо одного разу вас занесе в один з них – будете вже підготовлені і, можливо, згадаєте OUTLOOK з вдячністю.
Банк менталітетів. Японія: свій серед чужих
Японці вирощують сакуру, поїдають тоннами рис, майстерно скручують роли, розгулюють у кімоно і... вважають поганим тоном НЕ плямкати за столом. Якщо з першими фактами стійко асоціюються жителі Країни, де сходить сонце, то про останній знають далеко не всі. А проте, крім незвичайних правил етикету, у цього народу є ще цілий десяток тільки їм притаманних особливостей.
Керований хаос: архітектор Заха Хадід
В англійській мові є чудовий неологізм, синонім успішності – «селфмейдмен», котрий можна перекласти як «людина, що зробила себе». Саме такою людиною, безумовно, є знаменитий архітектор Заха Хадід. Ми розкажемо про її непростий життєвий і творчий шлях її ж словами.
Шведський відлюдник Інгмар Бергман
14 липня 1918 року у шведському місті Упсала народився чоловік, який зняв понад 50 картин і поставив кількадесят вистав, що підняли планку у мистецтві на недосяжний рівень. Навіть сьогодні, переглядаючи шедеври Бергмана, створені ще півстоліття тому, розумієш, що вони нічого не втратили з часом – скоріше навпаки.
Історія бренду: Жан Пату
Йому вдалося вловити зухвалий дух початку двадцятого століття і передати ідеали епохи в модних новаціях. Радість, швидкість і легкість – якщо емоції допомагають продавати, то враження, пов'язані з брендом Жана Пату, будуть саме такими.
Історія бренду: Davidoff
Він заробив свої перші песо, танцюючи танго і чарльстон. Трудився зварювальником у Буенос-Айресі та не гребував будь-якою працею, щоб зібрати свій стартовий капітал. Фанатичний трудоголік, який увесь час намагався виглядати снобом. Усміхнений з клієнтами та неймовірно вимогливий до колег. Читайте в OUTLOOK у день народження Зіно Давидоффа про те, як обдарований скрипаль з українським корінням домігся для свого бренду без перебільшень королівських аудієнцій.
ВІДЕО: Загадка на півдні Франції - печера Шове
У 1994 році в горах на півдні Франції була виявлена печера, всередині якої знаходилося більше тисячі наскельних зображень, що датуються 34 століттям до нашої ери. На думку експертів, це сліди першої цивілізації на території Європи. Чудовою якістю збережених малюнків печера зобов'язана тому, що в результаті обвалення каменів вона була законсервована протягом останніх 23 тисяч років. Сьогодні OUTLOOK проведе для вас екскурсію по місцю, куди неможливо потрапити звичайній людині!
Слово – не горобець…
Слова, які ми промовляємо кожного дня, здаються нам звичайними і знайомими. Навіть виникає відчуття, що, наприклад, «шофер» був завжди. Ось тільки маленький нюанс: самим автомобілям всього лиш трохи більше ста років... Отже, не все так просто зі щоденним лексиконом. Тож чому б не згадати цікаві історії виникнення й інших слів?
Закрити
Outlook facebook page