RU  UK  EN
Статті  >  Насолодись  >  Fashion-експансія: інтерв'ю з молодими українськими дизайнерами

Fashion-експансія: інтерв'ю з молодими українськими дизайнерами

OUTLOOK розпитав молодих українських дизайнерів про те, що чекає на нове покоління у fashion-індустрії при спробі пробитися на закордонні ринки та подіуми. Відповідають: Яна Чаплигіна і Лєра Лещова.

Лєра Лещова (бренд Lera Leshchova)

DSC00907-603x340.jpg

• Дебютна колекція була представлена в рамках програми New Wave на Mercedes-Benz Kiev Fashion Days F/W 2012.

• У 16 років працювала з Михайлом Вороніним над створенням колекції суконь.

• На Паризькому тижні моди дизайнер у складі шоукейсу Mercedes-Benz Kiev Fashion Days презентувала колекцію в шоу-румі Fashion Scout Paris. Відзначена премією Vogue «Design It».

Яна Чаплигіна (бренд YANA CHAPLYGINA) 
ya_1.jpg

• Випустила 4 колекції. Перша, Dark Flower, була представлена на малому подіумі F/W 2012, lookbook і fashion film для неї були зняті в Лондоні.

• У 2013 році виграла конкурс за розробку дизайну для Ugg Australia.

• Учасниця конкурсів молодих дизайнерів Bazaar Fashion Forward, Mango Fashion Forward.


— Які підводні камені чекають на молодих дизайнерів, якщо вони наважуються спробувати просувати себе і свій продукт за кордоном?

Яна: Перше, до чого ви повинні бути готові, – це до постійної праці та конкуренції. За кордоном велика кількість молодих талановитих дизайнерів мають ґрунтовний фундамент знань і досвіду, який вони почерпнули за час практики у визнаних майстрів в індустрії моди. Та це в жодному разі не означає, що ми неконкурентоспроможні. Найголовніше – завзятість, робота, рух вперед без зупинок і, звичайно, пошук та відданість своєму стилю.

102149559.jpgДля того, щоб показати колекцію за кордоном, молодому дизайнеру можна почати з фешн-платформи Fashion Scout. Так колись стартували відомі бренди David Koma, Felder Felder. Ця можливість відкрита і для українських творців моди. Заявку на участь можна подати через Mercedes-Benz Kiev Fashion Days або ж самому, безпосередньо у Fashion Scout London чи Fashion Scout Paris. При цьому потрібно мати певну фінансову базу або спонсорську підтримку, оскільки все це дуже затратно, і враховувати, що проводитиметься відбір компетентною комісією.

Існує безліч конкурсів для молодих дизайнерів, головне – цікавитися і шукати. Також можна просувати свій бренд за кордоном, беручи участь у виставках, які проходять кілька разів на рік і спрямовані на пошук баєрів та здійснення продажів.

Лєра: Світовий досвід показує, що можна вкласти 50 мільйонів у розкручування і прогоріти, а можна з нуля, при мінімальному капіталі, створити бренд з мільярдним оборотом. Якщо ви вирішили зробити популярною свою марку, та ще й вийти з нею на іноземні ринки, то передусім варто показувати колекції із сезону в сезон, регулярно брати участь у виставках, трейд-шоу і, головне, – не зраджувати власному почерку, який і є запорукою ліквідності вашого бізнесу. Існує негласне правило: перш ніж почати співпрацювати з дизайнером, баєри придивляються до стабільності його роботи протягом трьох-п'яти сезонів. Витрати на виставки та покази за кордоном незрівнянно більші, ніж в Україні, тому практично ніхто з моїх молодих колег, на жаль, не може оплатити і витримати сезонність. До того ж собівартість одягу в нашій країні надто висока. Як результат, щоб запропонувати баєрам адекватні їхнім бізнес-реаліям ціни, дизайнеру нерідко доводиться залишатися без прибутку.

— Якщо порівняти організацію показу в Україні і за її межами, де складніше провести все на належному рівні, більш затратно як у моральному, так і в матеріальному плані?

Лєра: Вартість проведення показу за кордоном і у нас просто непорівнянна. Як ви розумієте, у першому випадку вона набагато вища. Політична нестабільність в Україні, безумовно, негативно позначилася на вітчизняному fashion-бізнесі. Щодо морального аспекту, то, наприклад, у Парижі та Лондоні, де в мене відбувся показ, я практично скрізь зустрічала живий, непідробний інтерес людей до нашої країни і до українських дизайнерів, які, незважаючи на всю складність ситуації, не опускають рук і продовжують творити. У Парижі навіть був організований прийом під патронатом Vogue USA і конгломерату LVMH на підтримку наших дизайнерів, який відвідала найвпливовіша жінка у світі моди – Анна Вінтур, а також редакції американського та британського Vogue у повному складі, i-D, Vogue Brazil, WWD, Vogue.co.uk, баєри NET-A-PORTER.COM, colette Paris, Kabuki і навіть Патрік Демаршельє.

Volcano_1.jpg

Яна: За кордоном організація показів, звісно, на вищому рівні, там все чітко і продумано, але ми теж поступово просуваємося в цьому напрямку. Проведення показу – як правило, дуже витратний захід, і будь-який дизайнер повинен бути до цього готовим. З морального боку, це завжди переживання і стрес. Це природно. Коли я брала участь у Kiev Fashion Scout, мені дуже сильно допомагали засновник Vauxhall Fashion Scout Мартін Робертс і професор London College of Fashion Тоні Гленвілл. Мартін постійно запитував, чи успішно пройшла примірка перед показом, чи встигаємо ми з make up, і навіть складав у ряд взуття для моделей. А Тоні підтримував мене психологічно на бекстейджі прямо перед моїм показом Volcano.

— Лілія Пустовіт у своєму інтерв'ю якось розповідала, що на самому початку її рятував тільки голий ентузіазм і безліч спроб: «Позичаєш гроші, пакуєш у дві валізи свою колекцію і їздиш з нею на всі можливі конкурси молодих дизайнерів». Чи змінилася ситуація зараз і чи з'явилися якісь нові перспективи для тих, хто тільки стартує у фешн-сфері?

Яна: Так, голий ентузіазм – це чиста правда. Спочатку ти нічого не заробляєш, просто вкладаєш гроші. Перші продажі стають індикатором того, що все не даремно, треба рухатися вперед, вчитися на своїх помилках і аналізувати.

Участь у конкурсах – шанс потрапити на місяць практики до дизайнера зі світовим іменем. Це дасть можливість побачити, як працюють професіонали, зрозуміти загальну систему управління будинком моди або навіть виграти призовий фонд для початкового розвитку своєї марки. Такі конкурси є і за кордоном, і в Україні.

Лєра: Не можу не погодитися з Пустовіт. На етапі становлення все тримається тільки на вірі у свою справу і працездатності. Напевно, так буде завжди. Техніка та визнання – справа наживна, однак дуже копітка і затратна за часом. Успіх у нашій сфері також багато в чому залежить від коштів, вкладених в ім'я, проте це не гарантує окупність інвестицій. Кожен відомий бренд являє собою коктейль з дизайнерського таланту, твого унікального стилю, роботи цілої команди професіоналів у швейній індустрії, сфері маркетингу та піару. Особиста привабливість, комунікабельність, везіння – теж мають значення.

Вам це буде цікаво:
Кабмін схвалив створення Українського інституту при МЗС
Кабінет Міністрів України схвалив створення державної установи "Український інститут" для презентації України за кордоном і просування її іміджу в світі. Відповідне рішення було ухвалено на засіданні уряду в середу.
В Одесі пройшли Дні Литви і бізнес форум, присвячений туристичному потенціалу країни
З 14 по 18 червня в Одесі рамках вже традиційних Днів Литви пройшов бізнес форум, присвячений туристичному потенціалу Литви і відкриття литовської ярмарки "Казюкас".
У Києві за участі голови МЗС Швеції та Посла відбувся Шведсько-український бізнес-форум
У Києві відбувся Шведсько-український бізнес-форум, організований Посольством Швеції в Україні за підтримки шведської бізнес-спільноти. Представники ділової та бізнесової спільноти обох країн вже шостий рік поспіль зустрічаються в столиці України, щоб обмінятися передовим досвідом в різних галузях. Темою цьогорічної зустрічі стало укріплення економічних взаємовідносин між двома країнами. Під гаслом «Швеція-Україна: зростаємо разом» пройшли панельні дискусії, що презентували перспективні сектори української економіки і шведські рішення для потреб українського ринку.
Призначено нового Посла Австралії в Україні
Новим послом Австралії в Україні стала дипломат Мелісса О'Рурк, яка раніше працювала в австралійському диппредставництві в Москві. Про це йдеться в заяві міністра закордонних справ Австралії Джулі Бішоп, опублікованому на сайті зовнішньополітичного відомства.
В Одесі представлять туристичні можливості Литви
16 червня в Одесі відбудеться бізнес форум, присвячений туристичному потенціалу для представників туристичних послуг України, представників українських та литовських державних установ і посольств, членів громад та представників засобів масової інформації.
Посол Білорусі зустрівся з мером Львова і главою Львівської області
15-16 травня 2017 року Надзвичайний і Повноважний Посол Республіки Білорусь в Україні Ігор Сокол відвідав Львівську область, в рамках якої відбулася зустріч з Головою Львівської обласної державної адміністрації Олегом Синюткою та мером Львова Андрієм Садовим.
Посольство Болгарії спільно з Укрпоштою випустили марку на честь болгаро-українських дипломатичних відносин
Посол Болгарії в Україні Красимир Мінчев спільно з Генеральним директором «Укрпошти» Ігорем Смілянським представили в Києві поштову марку, присвячену встановленню дипломатичних відносин між Болгарією і Україною.
У Батумі відбулася Міжнародна конференція «Україна і Грузія: дипломатичні відносини, міжнародні зв’язки, культурна дипломатія»
10–13 травня у місті Батумі відбулася Міжнародна наукова конференція «Україна і Грузія: дипломатичні відносини, міжнародні зв’язки, культурна дипломатія», присвячена 25-річчю встановлення українсько-грузинських дипломатичних відносин на сучасному етапі взаємин наших держав.
ВІДЕО: Ukrainian Embroidery. Step in Time
OUTLOOK як проект, що працює в сфері культурної дипломатії і прагне відкривати Україну для світу і світ для українців, приєднався до масштабної події, яка проходить в ці дні в Києві - пісенного конкурсу Євробачення 2017. За ініціаитиви Міністерства інформаційної політики України ми провели для іноземних журналістів, які приїхали висвітлювати це грандіозне шоу, показ старовинних і сучасних українських костюмів «Ukrainian Embroidery. Step in Time ». Так само, як і століття тому, в наш час вишивка залишається невід'ємною частиною стилю українців. Орнаменти різняться по регіонах колористикою, але не своєю символікою. Сьогодні ми пропонуємо вам ролик про подію, що продемонструвала тенденції, які не втрачають своєї актуальності з часом ...
Посольство Австралії провело в Києві вечірку на честь Євробачення
Посольство Австралії в Україні та особисто Тимчасовий повірений у справах Австралії Брюс Едвардс організували і провели в одному з київських нічних клубів вечірку, присвячену пісенному конкурсу Євробачення-2017.
«Ukrainian Embroidery. Step in Time». Проект OUTLOOK провів показ стародавніх та сучасних українських костюмів для іноземних журналістів
У травні цього року увага всієї Європи прикута до України, до її серця - Києва. У нашу столицю приїжджають гості, щоб взяти участь і стати свідками грандіозного шоу пісенного конкурсу Eurovision 2017. І ми знову і знову з радістю і посмішкою зустрічаємо почесних гостей. OUTLOOK як проект, що працює в сфері культурної дипломатії і прагне відкривати Україну для світу і світ для українців приєднався до цієї масштабного події.
Ukrainian Embroidery. Step in Time.В рамках Євробачення OUTLOOK познайомить іноземних журналістів з української традиційної модою
1-14 травня в ArtHub ІА «Укрінформ» проходитимуть заходи для іноземних ЗМІ, що відвідають Україну під час проведення пісенного конкурсу Євробачення 2017. ArtHub Укрінформу є однією з офіційних локацій, які будуть задіяні під час проведення пісенного конкурсу, що виступить майданчиком для роботи та спілкування представників іноземних ЗМІ.
Заступник міністра МЗС зустрівся із Заступником міністра закордонних справ Іраку
28 березня 2017 року в Києві відбувся черговий раунд політичних консультацій під співголовуванням заступника Міністра закордонних справ України Сергія Кислиці та Першого заступника Міністра закордонних справ Іраку Нізара Аль-Хейрулли.
Посольство Японії висадить понад тисячу сакур у 20 містах України
Цьогоріч виповнюється 25 років з часу встановлення дипломатичних відносин між Японією та Україною і вже активно проводяться заходи в рамках святкування «Року Японії в Україні». Оскільки сакура є символом Японії, Посольство розпочинає кампанію із висадження дерев сакури по всій території України, щоб якомога більше українців мали змогу насолодитися її красою.
Ніч перед Різдвом і після
Різдво приходить, накидаючи теплий кожух на плечі. Ввечері воно приносить із собою м’яке світло першої вечірньої зірки, а зранку будить білим, але теплим сонцем. Якби про відчуття Різдва хтось запитав у бабці моєї прабабці, то, гадаю, її слова були б ідентичні моїм. Бо разом із мисочкою куті із рук у руки українські покоління передають і свої традиції.
У Києві пройшла публічна дискусія, присвячена 25-річчю дипломатичних відносин між Литвою і Україною
13 грудня в Дипломатичній академії України відбулася публічна дискусія Литва-Україна 25 років дипломатичних відносин, організована посольством Литви та Інститутом світової політики.
Публічна дискусія про 25-річчя дипломатичних відносин між Литвою і Україною
13 грудня в Дипломатичній академії України відбулася публічна дискусія Литва-Україна 25 років дипломатичних відносин, організована посольством Литви та Інститутом світової політики.
Міністр інфраструктури України провів зустріч з послами європейських країн
2017-2018 роки – роки розвитку прикордонної інфраструктури. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час зустрічі із послами європейських країн, яка відбулась 28 листопада 2016 року. На зустрічі були присутні: Надзвичайний і Повноважний Посол Румунії в Україні Крістіан-Леон Цуркан, Надзвичайний і Повноважний Посол Угорщини в Україні Ерно Кешкень, Радник-посланник, Заступник Голови Місії Республіки Польща Рафал Вольскі, представник Представництва Європейського Союзу в Україні Йоганнес Баур.
Гуцули: мешканці українських гір
Що вже казати про жителів нашої планети загалом, якщо й самі українці раз по раз помиляються, стереотипно називаючи всіх мешканців західних областей своєї країни «гуцулами». Почувши таке, представники цієї етнографічної групи українців, які живуть досить ізольовано в Карпатах, тільки усміхаються. Ми пропонуємо вам вирушити разом з нами в їхні поселення і познайомитися ближче.
На подіумі: Україна
Український традиційний одяг – цілком унікальний, яскравий і самобутній. Не дивно, що він досі лишається настільки ж актуальним серед українських і закордонних модниць. В останні роки дизайнери все частіше створюють колекції «за мотивами» головного символу – вишиванки, а багато голлівудських зірок час від часу вдягають сорочки з магічними орнаментами, вважаючи їх верхом елегантності.
Закрити
Outlook facebook page