RU  UK  EN
Статті  >  Насолодись  >  Fashion-експансія: інтерв'ю з молодими українськими дизайнерами

Fashion-експансія: інтерв'ю з молодими українськими дизайнерами

OUTLOOK розпитав молодих українських дизайнерів про те, що чекає на нове покоління у fashion-індустрії при спробі пробитися на закордонні ринки та подіуми. Відповідають: Яна Чаплигіна і Лєра Лещова.

Лєра Лещова (бренд Lera Leshchova)

DSC00907-603x340.jpg

• Дебютна колекція була представлена в рамках програми New Wave на Mercedes-Benz Kiev Fashion Days F/W 2012.

• У 16 років працювала з Михайлом Вороніним над створенням колекції суконь.

• На Паризькому тижні моди дизайнер у складі шоукейсу Mercedes-Benz Kiev Fashion Days презентувала колекцію в шоу-румі Fashion Scout Paris. Відзначена премією Vogue «Design It».

Яна Чаплигіна (бренд YANA CHAPLYGINA) 
ya_1.jpg

• Випустила 4 колекції. Перша, Dark Flower, була представлена на малому подіумі F/W 2012, lookbook і fashion film для неї були зняті в Лондоні.

• У 2013 році виграла конкурс за розробку дизайну для Ugg Australia.

• Учасниця конкурсів молодих дизайнерів Bazaar Fashion Forward, Mango Fashion Forward.


— Які підводні камені чекають на молодих дизайнерів, якщо вони наважуються спробувати просувати себе і свій продукт за кордоном?

Яна: Перше, до чого ви повинні бути готові, – це до постійної праці та конкуренції. За кордоном велика кількість молодих талановитих дизайнерів мають ґрунтовний фундамент знань і досвіду, який вони почерпнули за час практики у визнаних майстрів в індустрії моди. Та це в жодному разі не означає, що ми неконкурентоспроможні. Найголовніше – завзятість, робота, рух вперед без зупинок і, звичайно, пошук та відданість своєму стилю.

102149559.jpgДля того, щоб показати колекцію за кордоном, молодому дизайнеру можна почати з фешн-платформи Fashion Scout. Так колись стартували відомі бренди David Koma, Felder Felder. Ця можливість відкрита і для українських творців моди. Заявку на участь можна подати через Mercedes-Benz Kiev Fashion Days або ж самому, безпосередньо у Fashion Scout London чи Fashion Scout Paris. При цьому потрібно мати певну фінансову базу або спонсорську підтримку, оскільки все це дуже затратно, і враховувати, що проводитиметься відбір компетентною комісією.

Існує безліч конкурсів для молодих дизайнерів, головне – цікавитися і шукати. Також можна просувати свій бренд за кордоном, беручи участь у виставках, які проходять кілька разів на рік і спрямовані на пошук баєрів та здійснення продажів.

Лєра: Світовий досвід показує, що можна вкласти 50 мільйонів у розкручування і прогоріти, а можна з нуля, при мінімальному капіталі, створити бренд з мільярдним оборотом. Якщо ви вирішили зробити популярною свою марку, та ще й вийти з нею на іноземні ринки, то передусім варто показувати колекції із сезону в сезон, регулярно брати участь у виставках, трейд-шоу і, головне, – не зраджувати власному почерку, який і є запорукою ліквідності вашого бізнесу. Існує негласне правило: перш ніж почати співпрацювати з дизайнером, баєри придивляються до стабільності його роботи протягом трьох-п'яти сезонів. Витрати на виставки та покази за кордоном незрівнянно більші, ніж в Україні, тому практично ніхто з моїх молодих колег, на жаль, не може оплатити і витримати сезонність. До того ж собівартість одягу в нашій країні надто висока. Як результат, щоб запропонувати баєрам адекватні їхнім бізнес-реаліям ціни, дизайнеру нерідко доводиться залишатися без прибутку.

— Якщо порівняти організацію показу в Україні і за її межами, де складніше провести все на належному рівні, більш затратно як у моральному, так і в матеріальному плані?

Лєра: Вартість проведення показу за кордоном і у нас просто непорівнянна. Як ви розумієте, у першому випадку вона набагато вища. Політична нестабільність в Україні, безумовно, негативно позначилася на вітчизняному fashion-бізнесі. Щодо морального аспекту, то, наприклад, у Парижі та Лондоні, де в мене відбувся показ, я практично скрізь зустрічала живий, непідробний інтерес людей до нашої країни і до українських дизайнерів, які, незважаючи на всю складність ситуації, не опускають рук і продовжують творити. У Парижі навіть був організований прийом під патронатом Vogue USA і конгломерату LVMH на підтримку наших дизайнерів, який відвідала найвпливовіша жінка у світі моди – Анна Вінтур, а також редакції американського та британського Vogue у повному складі, i-D, Vogue Brazil, WWD, Vogue.co.uk, баєри NET-A-PORTER.COM, colette Paris, Kabuki і навіть Патрік Демаршельє.

Volcano_1.jpg

Яна: За кордоном організація показів, звісно, на вищому рівні, там все чітко і продумано, але ми теж поступово просуваємося в цьому напрямку. Проведення показу – як правило, дуже витратний захід, і будь-який дизайнер повинен бути до цього готовим. З морального боку, це завжди переживання і стрес. Це природно. Коли я брала участь у Kiev Fashion Scout, мені дуже сильно допомагали засновник Vauxhall Fashion Scout Мартін Робертс і професор London College of Fashion Тоні Гленвілл. Мартін постійно запитував, чи успішно пройшла примірка перед показом, чи встигаємо ми з make up, і навіть складав у ряд взуття для моделей. А Тоні підтримував мене психологічно на бекстейджі прямо перед моїм показом Volcano.

— Лілія Пустовіт у своєму інтерв'ю якось розповідала, що на самому початку її рятував тільки голий ентузіазм і безліч спроб: «Позичаєш гроші, пакуєш у дві валізи свою колекцію і їздиш з нею на всі можливі конкурси молодих дизайнерів». Чи змінилася ситуація зараз і чи з'явилися якісь нові перспективи для тих, хто тільки стартує у фешн-сфері?

Яна: Так, голий ентузіазм – це чиста правда. Спочатку ти нічого не заробляєш, просто вкладаєш гроші. Перші продажі стають індикатором того, що все не даремно, треба рухатися вперед, вчитися на своїх помилках і аналізувати.

Участь у конкурсах – шанс потрапити на місяць практики до дизайнера зі світовим іменем. Це дасть можливість побачити, як працюють професіонали, зрозуміти загальну систему управління будинком моди або навіть виграти призовий фонд для початкового розвитку своєї марки. Такі конкурси є і за кордоном, і в Україні.

Лєра: Не можу не погодитися з Пустовіт. На етапі становлення все тримається тільки на вірі у свою справу і працездатності. Напевно, так буде завжди. Техніка та визнання – справа наживна, однак дуже копітка і затратна за часом. Успіх у нашій сфері також багато в чому залежить від коштів, вкладених в ім'я, проте це не гарантує окупність інвестицій. Кожен відомий бренд являє собою коктейль з дизайнерського таланту, твого унікального стилю, роботи цілої команди професіоналів у швейній індустрії, сфері маркетингу та піару. Особиста привабливість, комунікабельність, везіння – теж мають значення.

Вам це буде цікаво:
Знай наших: Сергій Полунін
26 жовтня відбудеться довгоочікувана прем`єра документально-біографічної картини «Танцюрист» про ціну успіху, яку заплатив артист балету Сергій Полунін. Херсонець за походженням, волею випадку потрапляє до Королівського театру в Лондоні, де здобуває неймовірний успіх, а потім зникає з поля зору, щоб згодом завоювати ще більше любові глядачів. Сьогодні OUTLOOK продовжує серію матеріалів про успішних українців.
У посольстві Німеччини відзначили День єдності
Надзвичайний та Повноважний Посол Федеративної Республіки Німеччина в Україні Ернст Райхель з дружиною приймали гостей на честь свята - офіційного об’єднання Західної та Східної Германії. Пан Райхель відзначив здійснений Україною стрибок у напрямку Європи - укладення угоди про Асоціацію з Європейським Союзом: «Угода забезпечить підтримку і консультування, політичне узгодження і наближення України до стандартів Європейського Союзу в багатьох галузях».
Посольство Казахстану в Україні провело круглий стіл, присвячений 25-річчю дипломатичних відносин
Надзвичайний і Повноважний Посол республіки Казахстан в Україні Самат Ордабаєв 27 вересня провів у Києві круглий стіл, присвячений 25-річчю дипломатичних відносин між нашими країнами. У заході прийняли участь голови дипломатичних місій, народні депутати Верховної Ради, керівники державних органів України, представники творчої і наукової галузей, бізнес-спільноти, ЗМІ
У Києві пройшов фестиваль-відкриття українсько-німецького року мов
У Києві на Контрактовій площі в минулі вихідні пройшов вуличний фестиваль, присвячений відкриттю українсько-німецького року мов. Подія, яка відкрилося велопробігом і супроводжувалося інтерактивними уроками німецької мови і трансляціями з різних міст України, пройшла під егідою посольства Німеччини в Україні та Goethe-Institut.
На подіумі: Україна
Український традиційний одяг – цілком унікальний, яскравий і самобутній. Не дивно, що він досі лишається настільки ж актуальним серед українських і закордонних модниць. В останні роки дизайнери все частіше створюють колекції «за мотивами» головного символу – вишиванки, а багато голлівудських зірок час від часу вдягають сорочки з магічними орнаментами, вважаючи їх верхом елегантності.
У Львові відкрилось Почесне Консульство Королівства Нідерландів
У Львові відкрили Почесне Консульство Королівства Нідерландів. У церемонії відкриття Консульства взяли участь Надзвичайний і Повноважний Посол Королівства Нідерландів в Україні Кейс Ян Рене Кломпенхаувер, Почесний Консул Королівства Нідерландів у Львові Андрій Гринчук, міський голова Львова Андрій Садовий і перший заступник голови ЛОДА Ростислав Замлинський.
Дипломати відвідали фестиваль “Купальські роси”
Вже вкотре на Житомирщині у селі Немиринці Ружинського району з 6 на 7 липня 2017 року відбувся Всеукраїнський фестиваль традиційної культури "Купальські роси". Головним організатором, ініціатором та господарем свята є Павло Жебрівський, голова Донецької обласної військово-цивільної адміністрації, який і цьогоріч особисто вітав гостей.
Посол Канади та Міністр інфраструктури України підписали спільний план дій щодо проходження аудиту Міжнародної морської організації
Надзвичайний та Повноважний Посол Канади в Україні Роман Ващук та Міністр інфраструктури України Володимир Омелян підписали спільний план дій, щодо проходження Україною аудиту Міжнародної морської організації. Підписання документу відбулося 12 липня в приміщенні Посольства Канади в Україні.
Історія бренду: Жан Пату
Йому вдалося вловити зухвалий дух початку двадцятого століття і передати ідеали епохи в модних новаціях. Радість, швидкість і легкість – якщо емоції допомагають продавати, то враження, пов'язані з брендом Жана Пату, будуть саме такими.
Гетто світу: український квартал Чикаго
Як показує практика, етнічні анклави – це переважно автономні та замкнуті системи, адже, живучи там, їхні представники далеко не завжди асимілюються та інтегруються в іншу культуру. Такого не скажеш про вже знаменитий на всю Америку Ukrainian village – український район Чикаго.
Що вони їдять: Україна
Розпещені домашніми борщами, голубцями та котлетами ми наївно вважаємо, що знаємо українську кухню як свої п'ять пальців і нічого примітного в ній немає, хоча насправді гастрономічна спадщина нашої країни значно багатша, аніж нехитре бабусине меню. Настав час згадати оригінальні українські страви, незаслужено забуті в епоху напівфабрикатів і швидкого харчування.
Кабмін схвалив створення Українського інституту при МЗС
Кабінет Міністрів України схвалив створення державної установи "Український інститут" для презентації України за кордоном і просування її іміджу в світі. Відповідне рішення було ухвалено на засіданні уряду в середу.
В Одесі пройшли Дні Литви і бізнес форум, присвячений туристичному потенціалу країни
З 14 по 18 червня в Одесі рамках вже традиційних Днів Литви пройшов бізнес форум, присвячений туристичному потенціалу Литви і відкриття литовської ярмарки "Казюкас".
У Києві за участі голови МЗС Швеції та Посла відбувся Шведсько-український бізнес-форум
У Києві відбувся Шведсько-український бізнес-форум, організований Посольством Швеції в Україні за підтримки шведської бізнес-спільноти. Представники ділової та бізнесової спільноти обох країн вже шостий рік поспіль зустрічаються в столиці України, щоб обмінятися передовим досвідом в різних галузях. Темою цьогорічної зустрічі стало укріплення економічних взаємовідносин між двома країнами. Під гаслом «Швеція-Україна: зростаємо разом» пройшли панельні дискусії, що презентували перспективні сектори української економіки і шведські рішення для потреб українського ринку.
Призначено нового Посла Австралії в Україні
Новим послом Австралії в Україні стала дипломат Мелісса О'Рурк, яка раніше працювала в австралійському диппредставництві в Москві. Про це йдеться в заяві міністра закордонних справ Австралії Джулі Бішоп, опублікованому на сайті зовнішньополітичного відомства.
В Одесі представлять туристичні можливості Литви
16 червня в Одесі відбудеться бізнес форум, присвячений туристичному потенціалу для представників туристичних послуг України, представників українських та литовських державних установ і посольств, членів громад та представників засобів масової інформації.
Посол Білорусі зустрівся з мером Львова і главою Львівської області
15-16 травня 2017 року Надзвичайний і Повноважний Посол Республіки Білорусь в Україні Ігор Сокол відвідав Львівську область, в рамках якої відбулася зустріч з Головою Львівської обласної державної адміністрації Олегом Синюткою та мером Львова Андрієм Садовим.
Посольство Болгарії спільно з Укрпоштою випустили марку на честь болгаро-українських дипломатичних відносин
Посол Болгарії в Україні Красимир Мінчев спільно з Генеральним директором «Укрпошти» Ігорем Смілянським представили в Києві поштову марку, присвячену встановленню дипломатичних відносин між Болгарією і Україною.
У Батумі відбулася Міжнародна конференція «Україна і Грузія: дипломатичні відносини, міжнародні зв’язки, культурна дипломатія»
10–13 травня у місті Батумі відбулася Міжнародна наукова конференція «Україна і Грузія: дипломатичні відносини, міжнародні зв’язки, культурна дипломатія», присвячена 25-річчю встановлення українсько-грузинських дипломатичних відносин на сучасному етапі взаємин наших держав.
ВІДЕО: Ukrainian Embroidery. Step in Time
OUTLOOK як проект, що працює в сфері культурної дипломатії і прагне відкривати Україну для світу і світ для українців, приєднався до масштабної події, яка проходить в ці дні в Києві - пісенного конкурсу Євробачення 2017. За ініціаитиви Міністерства інформаційної політики України ми провели для іноземних журналістів, які приїхали висвітлювати це грандіозне шоу, показ старовинних і сучасних українських костюмів «Ukrainian Embroidery. Step in Time ». Так само, як і століття тому, в наш час вишивка залишається невід'ємною частиною стилю українців. Орнаменти різняться по регіонах колористикою, але не своєю символікою. Сьогодні ми пропонуємо вам ролик про подію, що продемонструвала тенденції, які не втрачають своєї актуальності з часом ...
Закрити
Outlook facebook page