RU  UK  EN
Статті  >  Насолодись  >  Історія бренду: Chupa Chups

Історія бренду: Chupa Chups

З першого погляду Chupa Chups викликає жвавий інтерес, а зовнішній вигляд яскравої обгортки вабить і ніби запрошує: відкрий мене і якнайскоріше з’їж. Сьогодні розкажемо вам історію успіху цієї солодкої компанії і про те, як народилася ідея створити всесвітньовідому цукерку. Але про все по порядку.

Кілька поколінь предків кондитера Енріке Берната займались виробництвом солодощів в Іспанії. Отримавши у власність частину бізнесу у Барселоні, з діда-прадіда підприємець лишає у минулому двісті з гаком видів продукції, зокрема, традиційний мармелад та іншу смакоту. Він наважується змінити хід історії. Щоправда, поки тільки у рамках своєї власної компанії Granja Asturias S.A. Саме з цього моменту починає свій шлях до Олімпу скромний льодяник на паличці, якому судилося стати одним із найбільш відомих у всьому світі ласощів.

Як народилася ідея?

Бізнесмен Бернат приймає інноваційне рішення: його фабрика буде виробляти цукерки виключно для маленьких любителів солодкого. Тому що вони – головні шанувальники і споживачі кондитерських виробів.

Яскравих барв у цю історію додав відомий художник, а за сумісництвом земляк підприємливого кондитера – великий Далі. Чи знав Енріке Бернат, що льодяники в геніальній обгортці матимуть величезну популярність? Скоріш за все, розраховував на це. Бізнесмен припустив, що у майбутньому ескіз, створений генієм, принесе чудові дивіденди. Хто ж відмовиться купити оригінальні солодощі, до створення яких причетний великий маестро сюрреалізму. Стилізована ромашка від Сальвадора Далі, придумана ним 1961 року, забезпечила цукерці міжнародну відомість і хороші продажі. Дизайн логотипа компанія Chupa Chups S.A.обновить 1988 року, використавши сучасніший шрифт. А смаки полуниці, лимона, м’яти, апельсина, шоколаду, кави з вершками першими вирушать підкоряти уяву дітей і дорослих.

Енріке Бернат завжди чутливо реагував на настрої покупців. Вийшло так, що завдяки грамотно складеному аудіоряду рекламний розспів «Chupa, chupa, chupa Chups» легко запам’ятали. Пісеньку стали наспівувати у магазинах і на вулицях, а за цукеркою «Gol», так само, як і за фабрикою, закріпилася нова назва. Пройде всього п’ять років, і 1964 року Chupa Chups будуть продавати вже в 300 000 торгових точок по всій Іспанії.Фото wikimedia.org

Наукова точка зору

Від самого моменту своєї появи кругла цукерка привабила не тільки дітей і дорослих ласунів, а й, як це не дивно звучить, науковців. Дослідники з’ясували, що для розчинення 1 см чупа-чупса знадобиться цілих 60 хвилин. Що станеться з цукеркою кулеподібної форми, якщо облизати її 1 000 разів? А ось на початку 2015 року Лейф Ристроф із Нью-Йоркського університету математичних наук з’ясував, що для того, щоб цукерка розтанула в роті, необхідно 2 500 «занурень».

Оригінальна стратегія продажів

Бернат розробив оригінальну стратегію продажів цукерок. Якщо іншу продукцію традиційно розкладали на поличках, то продавцям чупа-чупсів належало встановлювати підставку з льодяниками прямо у прикасових зонах. Причому неодмінно – у межах досяжності юних покупців, тобто на рівні їхніх очей і рук. Таким чином, зустріч дітей з Chupa Chups була гарантована.

1988 року продажі компанії сягнули 20 мільярдів одиниць по всьому світу. І у перерахунку на населення планети – по 4 штуки на кожного жителя.

Зоряний час

1995 року Центр управління космічними польотами (ЦУП) відправив відому цукерку у справжнє галактичне відрядження. Солодощі на паличці стали першими льодяниками, що полетіли на орбітальну станцію «МИР». Так космонавтам дісталося «щось солоденьке», а предмет дитячого захоплення отримав чергову порцію променів слави і реклами.

П’ятдесятилітній ювілей компанія відзначила 2008 року випуском найбільшого у світі «Мега Чупа Чупса». До кілограма, щоправда, гігант не дотягнув, але вагу в 725 грамів було взято. До речі, це 60 добре знайомих усім нам цукерок. Святкові заходи проводили в різних країнах, а завершальною подією став великий концерт MTV за участі зірок світової естради у Барселоні, які прибули в Каталонію, щоб привітати з ювілеєм солодкого улюбленця.

2006 року найбільшого у світі виробника льодяників на паличці придбала компанія Perfettivan Melle – один із провідних гравців світового кондитерського ринку. Сума угоди становила 512 мільйонів доларів.Фото noticia.ru

Зараз ароматні солодощі підкорюють планету ще й у новому амплуа – у вигляді блисків для губ і гігієнічних помад зі смаком знаменитої цукерки. До створення апетитної колекції Chupa Chups Lip Balm підключилася компанія Paglieri Sell System. Її фахівці доповнили смаки відомої карамелі травами, олією ши і аргана. У магазинах Італії вже представлені шість варіантів блисків з ароматом ванілі, полуниці з вершками і без, малини, коли, апельсина.

Японські школярі під час навчального року беруть на заняття ручки у вигляді цукерки Chupa Chups, колір і аромат пасти в яких поєднується з льодяниками: вишневими, яблучними, виноградними і т.д.

Щороку на заводах, розташованих у п’яти країнах, виробляють чотири мільярди льодяників, упізнаваність кондитерського бренда Chupa Chups перевищує 90%, а починалося все з простих карамельок, які припали до душі дітям і дорослим.Фото iuic.info

Кілька важливих фактів із області карамелезнавства:

Палички для цукерок, що замінили міні-вилки, спочатку були дерев’яними, потім їх стали робити з пластмаси.

Один із чотирьох льодяників, які споживають у світі, – Chupa Chups.

90% продукції продають у 170 країнах світу.

Більш оригінальної і популярної цукерки, що має близько 50 варіантів смаків і ароматів, у світі поки не існує.

Головне фото dubrovacoffee.com.ua

Вам це буде цікаво:
Історія бренду: Revlon – революція кольору у світі краси
Найбільше його досягнення – створення кольорового стійкого лаку для нігтів. Але є на його рахунку й інші значущі творіння – лак для волосся, водостійка туш, рідкий тональний крем… Що б ми робили, якби не екзальтований і примхливий геній без освіти – Чарльз Ревсон ? Саме він придумав всі ці жіночі речі першої необхідності і створив легендарний Revlon.
Історія бренду: Baileys
Він є практично в кожному хорошому ресторані, кафе або домашньому барі. Серед безлічі різноманітних ємностей з не менш різноманітними видами алкоголю справжній цінитель одразу ж впізнає затемнену пляшку з етикеткою, на якій зображено зелений пейзаж і красується напис Baileys. Цей лікер, приготований на основі віскі та вершків, за свої унікальні смакові якості серед гурманів отримав назву «вершкового дива».
Історія бренду: Amouage
Якби кожна історична подія мала свій власний неповторний запах, то ця, імовірно, запам’яталась усім неповторною сумішшю ладану, сандалу, мускусу, амбри і мирри. Ідеться про історію появи на світ дому Amouage чи, як його ще часто називають, «скарбу Оману». Вироби цього бренду міцно й ґрунтовно поселились на туалетних столиках всіх шанувальниць парфумерії...
Історія бренду: McDonald’s
У чому полягав секрет першої картоплі фрі, де гамбургер коштував 15 центів і чому єдиниц в 60-х фаст-фуд не почав би свій рух без... продавця міксерів? Брати Моріс і Ричард (Мак і Дік) Макдональди, як і ми, не знали відповідей на всі ці запитання, переїхавши з Нової Англії до Каліфорнії в 1927 році. Але за спиною багатозначно потирала долоні Велика депресія, готова звести нанівець усі їхні сподівання. І далі...
Історія бренду: Швейцарський ніж
Напевно, у світі не знайти чоловіка, в котрого не було б швейцарського ножа чи його подоби. І нехай ідея кишенькового ножа з’явилася зовсім не у Швейцарії, світову славу він здобув саме завдяки швейцарцеві Карлу Ельзенеру, і тепер нерозривно асоціюється з його батьківщиною і бездоганною швейцарською якістю.
Історія бренду: Veuve Clicquot
Сучасні гурмани напевно погребували б пити шампанське початку XIX століття: елегантну золотисто-солом'яну сорочку вина приховувала каламутна пелена дріжджів, які вносять до купажу для отримання вуглекислого газу, а чудову гру фруктових і ванільних півтонів заглушали грубі сторонні присмаки. Такий продукт не міг задовольнити витончених смаків публіки і, як наслідок, не приносив серйозного прибутку. Якби у відважної Ніколь-Барб забракло рішучості взяти справу у свої руки, благородний напій так і залишився б каламутним дешевим зіллям для плебсу.
Перфекціонізм – справа ювелірна
Сумні очі старого за вікном уважно стежили за революційною пожежею, яка охопила Петроград. Вогонь поширився на справу всього його життя – гордовита чотириповерхова будівля задихалася від крикливих комісарів і матросів, присутність яких здавалась грубим жартом після попередніх відвідувачів. Господар закладу, Карл Густавович Фаберже, напевно бачив у цьому хаосі наближення кінця своєї кар'єри. Однак, можливо, і потай сподівався на друге життя власної спадщини. Якби він знав, що так воно й станеться, – навряд чи маестро так швидко втратив би душевні сили...
Історія бренду: Вода «Боржомі»
Сьогодні ми пропонуємо вам вирушити з нами в курортну частину Грузії, в околиці красивого й затишного курортного містечка Боржомі, де вже кілька століть розливають одну з найпопулярніших і найкорисніших мінеральних вод у світі – легендарний «Боржомі».
Історія бренду: Cirque du Soleil
Феєричний шоу-проект Cirque du Soleil здійснив переворот у цирковому мистецтві, нагадавши світові, що цирк може не тільки розважати, але й творити нову реальність. Божевільні експерименти над людським тілом скасовують владу земного тяжіння, а містерія звука і світла заманює глядача у присмерковий лабіринт філософських драм, надаючи змогу пробиратися до сонця разом з героями постановок.
Історія бренду: Жан Пату
Йому вдалося вловити зухвалий дух початку двадцятого століття і передати ідеали епохи в модних новаціях. Радість, швидкість і легкість – якщо емоції допомагають продавати, то враження, пов'язані з брендом Жана Пату, будуть саме такими.
Історія бренду: Davidoff
Він заробив свої перші песо, танцюючи танго і чарльстон. Трудився зварювальником у Буенос-Айресі та не гребував будь-якою працею, щоб зібрати свій стартовий капітал. Фанатичний трудоголік, який увесь час намагався виглядати снобом. Усміхнений з клієнтами та неймовірно вимогливий до колег. Читайте в OUTLOOK у день народження Зіно Давидоффа про те, як обдарований скрипаль з українським корінням домігся для свого бренду без перебільшень королівських аудієнцій.
Історія бренду: Estee Lauder
Історія її бізнес-імперії почалася на маленькій домашній кухні. Для журналістів, щоправда, було вигадано іншу розповідь: з аристократичним минулим і світськими втіхами, однак до істини вони докопалися тільки 1985 року. Тоді Estee Lauder уже була власницею хмарочоса на Мангеттені, лондонської квартири і блакитної лагуни на Палм-Біч.
Історія бренду: Телеканал Discovery
Сьогодні Outlook розповідає про черговий надихаючий приклад того, як мрія стає справою всього життя. Створення одного з найбільш успішних каналів за всю історію телебачення Discovery Channel, а слідом і величезної медіа-корпорації Discovery Communications – просто не може не мотивувати на власні великі справи.
Історія бренду: Балет Сухішвілі: підкорені вершини маленької грузинської мрії
Колись безмежно відданий танцю Іліко заповів своїм нащадкам з робити все, щоб ім’я його роду не зійшло з афіш ніколи. Через 70 років мільйони людей у сотнях країн розкуповують квитки, де, хоч і різними мовами, але легко читається прізвище Сухішвілі.
Історія бренду: Coca-Cola
Своєю появою вона завдячує чорному рабству і «сухому закону». Спочатку її продавали в аптеці як засіб від нервів та імпотенції, а сьогодні 80% населення Землі п’ють цей напій. Світовий бренд «Кока-Кола» в нинішньому році відзначає 129-ліття свого існування.
Історія бренду: Cadillac - президенстське авто
Автомобіль, який сміливо можна назвати американською мрією – це «Кадилак». Його впізнають за чималими розмірами і шикарною зовнішністю. Саме цей бренд був першою зареєстрованою маркою авто у Штатах, і він же донині залишається найпрестижнішим у Новому Світі. Адже понад 80 років президенти США віддають перевагу саме «Кадилакам».
Більше ніж клуб – футбол по-каталонськи
Якщо розкадрувати історію футбольної «Барселони» на моменти, якими можна похвалитися, у неї будуть вагомі підстави зазнатися. OUTLOOK вирішив заглибитися в історію команди та обвести маркером імена «винуватців» її майже безпрецедентного успіху. Тільки за сезон 2008/2009 вона зібрала всі можливі значні клубні трофеї, а за її протистоянням з мадридським «Реалом» світ щоразу спостерігає з екзальтованим тремтінням.
Закрити
Outlook facebook page