RU  UK  EN
Статті  >  Дізнайся  >  Історія бренду: Baileys

Історія бренду: Baileys

Він є практично в кожному хорошому ресторані, кафе або домашньому барі. Серед безлічі різноманітних ємностей з не менш різноманітними видами алкоголю справжній цінитель одразу ж впізнає затемнену пляшку з етикеткою, на якій зображено зелений пейзаж і красується напис Baileys. Цей лікер, приготований на основі віскі та вершків, за свої унікальні смакові якості серед гурманів отримав назву «вершкового дива».

Ірландію можна заслужено вважати батьківщиною культового алкоголю. Віскі, пиво Guinness і, звісно ж, неповторний лікер. Перша його партія з’явилася на прилавках 26 листопада 1974 року і була швидко розібрана, міцно запавши в душу любителям «легких» напоїв. З часом Baileys підкорив практично всі країни, і категорія елітного спиртного поповнилася новим учасником.

Історія лікеру почалася в 70-х, коли кілька працівників компанії Gilbeys of Ireland на чолі з Девідом Дендом вирішили спробувати створити незвичайний напій, поєднавши при цьому два традиційні ірландські заняття: виробництво старого доброго віскі та молочної продукції. Змішувати, переганяти і консервувати інгредієнти, намагаючись винайти алкогольний шедевр, експериментаторам довелося протягом чотирьох років. Але в результаті наполегливої праці й непохитної віри в успіх еклектичні на перший погляд складові таки поєдналися, утворивши ідеальну консистенцію з відмінним смаком. Колись простий експериментатор-ентузіаст, а тепер геніальний винахідник Денд навряд чи розраховував, що саме його дітище стане лікерним родоначальником і очолить колони «собіподібних» напоїв, які вершковою хвилею хлинули на світовий ринок алкогольної продукції.

Безліч компаній-наслідувачів намагаються розкрити таємницю приготування і повторити тріумф Baileys. Та поки що їм вдається лише поповнити прилавки магазинів схожими, але не ідентичними напоями. Піднімаючи завісу секретності, творці кажуть, що частина успіху криється в молоці, а точніше в особливих коровах, адже вони вирощені і вигодувані на кращих фермах Ірландії. На компанію працює понад півтори тисячі корівок з прізвищем, що повторює назву лікеру. Вони перебувають на свіжому повітрі практично цілодобово і ласують тільки чотирма спеціальними сортами трави. Молоко обов’язково потрапляє на завод протягом 36 годин. Пізніше, на думку виробників, воно втрачає свої особливі смакові якості. У найкоротші строки отримані з нього вершки змішуються з віскі і відправляються в ті ж таки затемнені пляшки.

Встояти перед келихом цього дива, а тим більше залишитися байдужою, спробувавши його, вдається не багатьом представницям жіночої статі. Чоловіки взяли це на замітку, додавши до стандартних, але завжди актуальних подарунків на зразок квітів і цукерок знаменитий лікер. І хоча за правилами етикету дарувати дамам алкоголь вважається поганим тоном, Baileys займає особливе місце і сприймається більше як десерт, аніж як п’янка суміш.

Всупереч розхожому стереотипу про суто жіночу орієнтацію лікерів, серед шанувальників ірландських вершків чимало й представників сильної половини людства. Щоправда, найчастіше оригінальний молочно-карамельний смак вони «підкріплюють» ромом, горілкою, коньяком або бренді... Вишуканий і водночас невибагливий Baileys поєднується практично з усім. На урочистих заходах його прийнято пропонувати після трапези, як дигестив, – у вигляді приємного бонусу до десертів чи кави або в чистому виді. Для спраглих до різноманітності нещодавно у звичного нам original з’явилися «побратими» зі смаком м’ятного шоколаду, крем-кави і карамелі.

Терміни зберігання вважаються ще однією фішкою Baileys. Адже він єдиний серед подібних напоїв залишається придатним протягом півтора року. При цьому не важливо, буде він знаходитися весь цей час у відкритій чи закритій пляшці, в холодильнику чи при кімнатній температурі. Відмінні смакові якості, правильна консистенція та ідеальний відсоток алкоголю все одно залишаться незмінними.

Вам це буде цікаво:
Історія бренду: Veuve Clicquot
Сучасні гурмани напевно погребували б пити шампанське початку XIX століття: елегантну золотисто-солом'яну сорочку вина приховувала каламутна пелена дріжджів, які вносять до купажу для отримання вуглекислого газу, а чудову гру фруктових і ванільних півтонів заглушали грубі сторонні присмаки. Такий продукт не міг задовольнити витончених смаків публіки і, як наслідок, не приносив серйозного прибутку. Якби у відважної Ніколь-Барб забракло рішучості взяти справу у свої руки, благородний напій так і залишився б каламутним дешевим зіллям для плебсу.
Історія бренда: Revlon – революція кольору у світі краси
Найбільше його досягнення – створення кольорового стійкого лаку для нігтів. Але є на його рахунку й інші значущі творіння – лак для волосся, водостійка туш, рідкий тональний крем… Що б ми робили, якби не екзальтований і примхливий геній без освіти – Чарльз Ревсон ? Саме він придумав всі ці жіночі речі першої необхідності і створив легендарний Revlon.
Історія бренду: Cirque du Soleil
Феєричний шоу-проект Cirque du Soleil здійснив переворот у цирковому мистецтві, нагадавши світові, що цирк може не тільки розважати, але й творити нову реальність. Божевільні експерименти над людським тілом скасовують владу земного тяжіння, а містерія звука і світла заманює глядача у присмерковий лабіринт філософських драм, надаючи змогу пробиратися до сонця разом з героями постановок.
Історія бренду: Amouage
Якби кожна історична подія мала свій власний неповторний запах, то ця, імовірно, запам’яталась усім неповторною сумішшю ладану, сандалу, мускусу, амбри і мирри. Ідеться про історію появи на світ дому Amouage чи, як його ще часто називають, «скарбу Оману».
Історія бренду: Жан Пату
Йому вдалося вловити зухвалий дух початку двадцятого століття і передати ідеали епохи в модних новаціях. Радість, швидкість і легкість – якщо емоції допомагають продавати, то враження, пов'язані з брендом Жана Пату, будуть саме такими.
Історія бренду: Davidoff
Він заробив свої перші песо, танцюючи танго і чарльстон. Трудився зварювальником у Буенос-Айресі та не гребував будь-якою працею, щоб зібрати свій стартовий капітал. Фанатичний трудоголік, який увесь час намагався виглядати снобом. Усміхнений з клієнтами та неймовірно вимогливий до колег. Читайте в OUTLOOK у день народження Зіно Давидоффа про те, як обдарований скрипаль з українським корінням домігся для свого бренду без перебільшень королівських аудієнцій.
Історія бренду: Estee Lauder
Історія її бізнес-імперії почалася на маленькій домашній кухні. Для журналістів, щоправда, було вигадано іншу розповідь: з аристократичним минулим і світськими втіхами, однак до істини вони докопалися тільки 1985 року. Тоді Estee Lauder уже була власницею хмарочоса на Мангеттені, лондонської квартири і блакитної лагуни на Палм-Біч.
Історія бренду: Телеканал Discovery
Сьогодні Outlook розповідає про черговий надихаючий приклад того, як мрія стає справою всього життя. Створення одного з найбільш успішних каналів за всю історію телебачення Discovery Channel, а слідом і величезної медіа-корпорації Discovery Communications – просто не може не мотивувати на власні великі справи.
Історія бренду: Балет Сухішвілі: підкорені вершини маленької грузинської мрії
Колись безмежно відданий танцю Іліко заповів своїм нащадкам з робити все, щоб ім’я його роду не зійшло з афіш ніколи. Через 70 років мільйони людей у сотнях країн розкуповують квитки, де, хоч і різними мовами, але легко читається прізвище Сухішвілі.
Історія бренду: Chupa Chups
З першого погляду Chupa Chups викликає жвавий інтерес, а зовнішній вигляд яскравої обгортки вабить і ніби запрошує: відкрий мене і якнайскоріше з’їж. Сьогодні розкажемо вам історію успіху цієї солодкої компанії і про те, як народилася ідея створити всесвітньовідому цукерку. Але про все по порядку.
Історія бренду: Coca-Cola
Своєю появою вона завдячує чорному рабству і «сухому закону». Спочатку її продавали в аптеці як засіб від нервів та імпотенції, а сьогодні 80% населення Землі п’ють цей напій. Світовий бренд «Кока-Кола» в нинішньому році відзначає 129-ліття свого існування.
Історія бренду: McDonald’s
У чому полягав секрет першої картоплі фрі, де гамбургер коштував 15 центів і чому маховик першого і єдиного в 60-х фаст-фуду не почав би свій рух без... продавця міксерів? Брати Моріс і Ричард (Мак і Дік) Макдональди, як і ми, не знали відповідей на всі ці запитання, переїхавши з Нової Англії до Каліфорнії в 1927 році. Їхні ніздрі лоскотав вітер легкого заробітку, а за спиною багатозначно потирала долоні Велика депресія, готова звести нанівець усі їхні сподівання. А втім...
Закрити
Outlook facebook page