RU  UK  EN
Статті  >  Дізнайся  >  Усама Кафа: антикризова людина в кризові часи

Усама Кафа: антикризова людина в кризові часи

Сміливі і талановиті люди, котрі не бояться розвиватися і запускати нові напрямки свого бізнесу навіть у, здавалося б, несприятливі часи, безумовно, заслуговують на повагу. Один із таких героїв – відомий український ресторатор Усама Кафа, котрий заснував L’KAFA Group.

Зовсім недавно Усама отримав найпрестижніші нагороди «Людина року 2015» за версією «Ліга Кращих – Міжнародний економічний рейтинг». Вони стали заслуженим підсумком його 18-літньої діяльності на посту глави компанії, котру він сам заснував з нуля. Ми приєднуємося до привітань і розповідаємо про цю неординарну людину словами його колег – тих людей, котрі знають Усаму краще, ніж багато його родичів і друзів, оскільки робота поглинає практично весь його час.

HR директор – Ковальська Вікторія.

Наскільки Усама Кафа авторитарний в управлінні бізнесом чи навпаки – м’який і відкритий до діалогу?

Усама Кафа справжній лідер! Він завжди готовий до діалогу і надання допомоги, розуміє кожного співпрацівника.

Чи спілкується Усама з рядовими працівниками мережі? В інтерв’ю він каже, що всі клієнти, залишаючи свої скарги на гарячий номер, за допомогою пересилки потрапляють на нього. Чи є у співпрацівників такий зв'язок з президентом кампанії?

Ресторанний бізнес – це передусім люди, і без прямої комунікації і повного занурення працювати у цій сфері – подібно до смерті. Звичайно, не можна сказати, що він подовгу може напряму спілкуватися з кожним – надто велика команда у нас. Усама Кафа знаходить у себе сили й енергію підтримувати стосунки з кожним. Від достатньо відкритий і завжди готовий вислухати. У співпрацівників є доступ до президента холдингу, навіть через той же Фейсбук. Що стосується відгуків і гарячої лінії – так весь топ-менеджмент і особисто Кафа Усама отримують всі скарги і зауваження.

Яким чином Усама мотивує підлеглих? Який у нього стиль керівництва?

Усама Кафа – людина з невичерпною енергію й оптимізмом, поруч з яким хочеться йти і байдуже куди. Для мене головна мотивація – це працювати поруч з такою людиною, як Усама, він заряджає своїми ідеями і постійним розвитком як внутрішнім, так і зовнішнім!

Комерційний департамент – Зварич Тетяна.

Ви пам’ятаєте своє знайомство з Усамою Кафою? Яке було ваше перше враження від нього як від людини, як від професіонала?

Перше враження у більшості випадків – найбільш правильне. І воно мене не підвело. Я прийшла за оголошенням на роботу бухгалтером. Це був далекий сьогодні 2004 рік. Там мене чекала дуже приємна зустріч із власником – Усамою Кафою. Я цей день пам’ятаю, ніби вчора. Перше, на що я звернула увагу – це такі риси, як вихованість, простота у спілкуванні, людяність. Головна чеснота, котру я побачила в цій людині, і в котрій ні разу не довелося сумніватися – це порядність.

Я вдячна за всю школу, котру пройшла в LkafaGroup, адже тут я навчилася тому, чому нас не вчать ні в яких інститутах – комунікабельності, гнучкості, сміливості, масштабному мисленню. Що ж до професійних якостей Усами Кафи, перше, що мене вразило, це те, що він у свої молоді роки мав таке бачення ситуації, приділяв багато часу розстановці пріоритетів і спілкуванню з персоналом. Він дуже акуратний у всіх справах, часто бачить те, що інші не помічають. Має аналітичний склад розуму і володіє добре розвиненою інтуїцією.

Усама володіє діловою хваткою, тобто вмінням бачити вигоду там, де її не бачать інші. Але це не все. Це вміння поєднується з моментальним переходом до дій для здобуття цієї вигоди. Безліч розумних людей бачать можливості, але не наважуються їх реалізувати. І є безліч рішучих людей, котрі не бачать, куди слід докласти зусиль.

Який головний принцип роботи Усами і всієї мережі у бізнес-плануванні?

Усама як справжній професіонал своєї справи дотримується певних стандартів у роботі. Системний підхід до менеджменту підприємства: планування; організація; мотивація; контроль, максимальне залучення персоналу підприємства, організація взаємовигідних стосунків з постачальниками і партнерами, маркетингові дослідження ринку.

Управління – це нелегкий процес! Завжди слід мати стратегію, в яку будуть включені всі витрати, починаючи з найпростіших і закінчуючи розподілом прибутку. Необхідно мати бізнес-план. Не маючи плану дій, займатися справою дуже ризиковано. У ресторанному бізнесі слід знати все до дрібниць, а саме:кількість потенційних клієнтів, середню вартість покупок клієнтів, частоту покупок одного й того ж постійного покупця, норми прибутку від продажу конкретного товару і так далі. Із усіх цих деталей треба бачити загальну картину.

Наша сфера відрізняється від решти видів бізнесу. Це підприємство, котре поєднує в собі мистецтво і традиції, механізми діяльності і досвід маркетологів, філософію обслуговування. Також важливу роль відіграють не лише гроші, але й ідеї. Ті з них, котрі у подальшому після втілення в життя стануть приносити прибуток.

У чому секрет успіху Вашої компанії, котра одна з небагатьох у період кризи старається розвивати мережу?

Усама Кафа старається говорити про нові ідеї, втілювати в життя нові бізнес-проекти, а не говорити про проблеми. Проблеми завжди були і будуть, це нормально. Хоча й тут наш керівник навчає нас ставитися до проблем філософськи. Завжди твердить: «Проблем не існує, а є ситуації, котрі завжди можна вирішити».

Прийнято вважати, що легше заробити, ніж зберегти. Економія зараз актуальна як ніколи. Справді, доводиться переглядати й оптимізувати витратну частину. Ось реалії бізнесу. Кризові часи – це ще до всього зміни, нові можливості. Усама завжди шукає нові підходи в роботі, плануванні, адаптується до змін. Те, що ця стратегія правильна, доводить місце на ринку нашої компанії.

Девіз нашої компанії: «Завжди, щодня, щохвилини прагнути до перемоги!» У кожної людини завжди є вибір: перемогти чи програти в тій чи іншій ситуації. Ми намагаємося у будь-якій ситуації бачити тільки хороші й позитивні моменти. Адже люди тягнуться до позитивних людей, до оптимістів, а не до ниючих песимістів!

Чи плануєте ви крупні інвестиції найближчим часом, і яким може бути подальше розширення мережі?

Так, звісно, плани є завжди. Насамперед ці інвестиції будуть спрямовані в економіку України. Є ще багато цікавих ідей, котрі будуть представлені нашим клієнтам, відвідувачам і гостям. У нашого керівника є дуже багато ідей, спрямованих не лише на бізнес, але й на соціальну сферу, благодійність.

До того ж наш керівник часто буває у відрядженнях по різних країнах. Робота з франшизи передбачає передачу торгової марки у користування, тому для нас не існує географічних меж. При цьому Усама Кафа – український бізнесмен, створив бізнес в Україні, зробив в економіку країни величезний внесок і буде це робити і у подальшому. Усі податки з доходів, отримані у майбутньому від передачі ТМ по франчайзингу у ближнє і дальнє зарубіжжя, передбачають плату податків в Україні, оскільки Усама громадянин України.

У зв’язку з тим, що ваш директор отримав почесну премію «Людина року», що ви хочете йому сказати і побажати?

Цей успіх прийшов не за один рік. Протягом 18 років діяльності компанія L’KAFA GROUP брала активну участь у побудові ресторанного господарства України.

Перемога в номінації «Людина року – 2015» «Лідер ресторанного бізнесу року» показала, що сам Усама Кафа зумів досягнути продуктивності й ефективності у бізнесі. Це ще раз доводить, що грамотно розроблена концепція і послідовне комплексне впровадження гарантують успіх. Бажаю Усамі Кафі бути завжди такою ж Людиною з великої літери, якою він є. Побажати хочу успіху і процвітання в роботі і в житті!

Директор м’ясного цеху – Ордуханова Ірина.

Як це – бути частиною команди Усами?

Велика частина мого життя – це робота, котра задовольняє всі мої прагнення й амбіції. Я працюю в компанії вже 12 років і можу впевнено сказати, що більшою мірою – це вже одна сім’я. Прийшла в компанію помічником кухаря і пройшла всі сходинки підготовки до позиції кухаря, потім шеф-кухар, потім до позиції директора виробництва. Ми робимо все можливе для зростання компанії, а Кафа Усама робить все можливе для зростання співробітників. Ми один великий механізм.

Які цілі ви ставили перед собою, створюючи окреме м’ясне виробництво? Чи є у вас спеціальні вимоги до технологій м’ясного виробництва?

Насамперед це конкурентна якість і екологічно чистий продукт. Що стосується додаткових чеснот – це логістика, централізоване управління якістю, контроль санітарно-гігієнічних і технологічних вимог.

Назвіть три найголовніші риси Усами як ресторатора?

Це людина з дуже тонкою інтуїцією, з великою енергією і правильними цілями. Він як ніхто розуміє, що потрібно українському ринку. Він вміє адаптуватися до будь-яких умов. Я думаю, що до цього значною мірою призвів 20-річний досвід.

Чим ваше виробництво й асортимент відрізняються від конкурентів?

Конкуренти купують продукти найчастіше у виробників, а ми купуємо сировину і виготовляємо все самі, контролюємо всі процеси аж до подачі на стіл гостя. У цьому велика перевага централізованої роботи. Ми впевнені в якості продукту і намагаємося давати тільки найкращі якість і найкращий сервіс.

У зв’язку з тим, що ваш директор отримав почесну премію «Людина року», що ви хочете йому сказати і побажати?

Хочу побажати йому тільки миру, подальшого розвитку і хорошої команди. Ми на правильному шляху!

Директор з розвитку кондитерської PUDRA L’KAFA SWEETS Кудрявцева Вікторія.

Як в Усами Кафи з’явилася ідея створити новий напрямок у холдингу?

Наша компанія підійшла до створення напрямку «Власна Кондитерська» невипадково, на даному етапі розвитку холдингу для нас дуже важливо не тільки утримувати свій рівень і вдосконалюватися з кожним днем. Настав час для розвитку «солодкого напрямку». Переді мною було поставлено чітке завдання – створення гідної кондитерської в нашому холдингу, котра має поєднувати в собі сучасні тенденції, найвищу якість продукції, натуральність і корисність.

Чи брав участь Усама як менеджер, котрий прагне слідкувати за всіма віхами розвитку мережі, в розробці меню кондитерської?

У цьому плані нам дуже поталанило, тому що Усама володіє унікальним естетичним смаком – бере участь у дегустації, у створенні асортиментного ряду десертів, варіантів подачі, оформлення. Ми разом відслідковуємо західні тренди і відвідуємо головні світові виставки з кондитерських виробів.

З мого боку було дуже важливо відчути очікування наших клієнтів і повністю задовольнити смаки найвибагливіших гурманів, враховуючи ціноутворення, маркетинг, логістику і сучасні підходи у виробництві кондитерських виробів.

Якщо говорити про меню кондитерської, то в ньому домінують більше європейські десерти чи все ж східні?

Зараз у нас в кондитерській працює команда професіоналів з виробництва східних солодощів, з кожним днем ми збільшуємо асортимент у цьому сегменті. Я можу напевно сказати, що найближчим часом наші східні солодощі стануть одними з найкращих у Києві, оскільки ми витримуємо на всі 100% технології приготування і головне, що їх готують майстри, у котрих Схід у крові!

Що стосується європейських десертів, то наш шеф-кондитер закінчив кондитерську школу у Франції – це було головним критерієм при відборі кандидатів на вакансію. Я з певністю називаю нашу кондитерську"PUDRA" international: ми поєднуємо в себе найкращі європейські і східні тенденції.

У зв’язку з тим, що власник мережі отримав почесну премію «Людина року», що ви хочете йому сказати і побажати?

На мій погляд, для Усами Кафи премія – це новий старт, нові ідеї і розвиток! Хочу побажати йому вселенського здоров’я і довголіття! Усама поєднує в собі глибоку мудрість і бізнес-чутливість! І, звичайно, пообіцяти йому наступного року в номінації «Найкраща кондитерська – вибір року» перемогти з кондитерською "PUDRA"!

Вам це буде цікаво:
Керований хаос: архітектор Заха Хадід
В англійській мові є чудовий неологізм, синонім успішності – «селфмейдмен», котрий можна перекласти як «людина, що зробила себе». Саме такою людиною, безумовно, є знаменитий архітектор Заха Хадід. Ми розкажемо про її непростий життєвий і творчий шлях її ж словами.
Шведський відлюдник Інгмар Бергман
14 липня 1918 року у шведському місті Упсала народився чоловік, який зняв понад 50 картин і поставив кількадесят вистав, що підняли планку у мистецтві на недосяжний рівень. Навіть сьогодні, переглядаючи шедеври Бергмана, створені ще півстоліття тому, розумієш, що вони нічого не втратили з часом – скоріше навпаки.
Історія бренду: Жан Пату
Йому вдалося вловити зухвалий дух початку двадцятого століття і передати ідеали епохи в модних новаціях. Радість, швидкість і легкість – якщо емоції допомагають продавати, то враження, пов'язані з брендом Жана Пату, будуть саме такими.
Історія бренду: Davidoff
Він заробив свої перші песо, танцюючи танго і чарльстон. Трудився зварювальником у Буенос-Айресі та не гребував будь-якою працею, щоб зібрати свій стартовий капітал. Фанатичний трудоголік, який увесь час намагався виглядати снобом. Усміхнений з клієнтами та неймовірно вимогливий до колег. Читайте в OUTLOOK у день народження Зіно Давидоффа про те, як обдарований скрипаль з українським корінням домігся для свого бренду без перебільшень королівських аудієнцій.
Перфекціонізм – справа ювелірна
Сумні очі старого за вікном уважно стежили за революційною пожежею, яка охопила Петроград. Вогонь поширився на справу всього його життя – гордовита чотириповерхова будівля задихалася від крикливих комісарів і матросів, присутність яких здавалась грубим жартом після попередніх відвідувачів. Господар закладу, Карл Густавович Фаберже, напевно бачив у цьому хаосі наближення кінця своєї кар'єри. Однак, можливо, і потай сподівався на друге життя власної спадщини. Якби він знав, що так воно й станеться, – навряд чи маестро так швидко втратив би душевні сили...
"Бути вдома значить відчувати себе в безпеці". У Києві вшанували пам'ять Ясіра Арафата
"Бути вдома означає відчувати себе в безпеці ...", - ці слова належать засновнику і першому главі Палестинської національної адміністрації, борцю за свободу Палестини, лауреату Нобелівської премії Ясіра Арафата. 11 листопада в Києві відбувся вечір пам'яті палестинського лідера, організований посольством Палестини в Україні і палестинської діаспорою.
Відомий вчений, великий містифікатор: Нікола Тесла
Уже понад сто років світові не дає спокою постать Ніколи Тесли. Серба, котрий народився в хорватському селі Смілян, все ще обговорюють і як геніального винахідника, і як жадібного пройдисвіта, що наживався на науці, видаючи свої «іграшки» за технічний прорив.
На валізах: Маша Шубіна
OUTLOOK запускає нову рубрику "На валізах", в якій ми будемо розповідати про подорожі і улюблені країни знаменитих і успішних людей. Першою поділитися з нашими читачами своїм travel-досвідом погодилася художниця Маша Шубіна.
Без побоїв: тортури мистецтвом
Недаремно кажуть, що і хороше потребує міри – навіть мистецтво за певних умов може не тільки приносити задоволення і допомагати переживати катарсис, але й ламати психіку. Про те, як саме прекрасне слугує знаряддям катувань – далі в Outlook.
Письменниця, що пройшла датський табір біженців. Діна Яфасова: «Зі страхами треба боротися, проходячи їх наскрізь»
На батьківщині Андерсена і К’єркегора, де живе героїня нашого матеріалу, її називають і датським, і російським, і узбецьким письменником. Сама Діна Яфасова – космополіт, зі статусом «Exile» у паспорті.
Прийшов, побачив, збудував. Шедеври
Буває, подивишся на листівку із зображенням міста й одразу розумієш, що на ній Київ, Париж, Рим або рідне селище. І це зовсім не заслуга твоєї вчительки географії, а непосильна праця майстрів, руками яких створювалися знайомі всім шедеври архітектури. Сьогодні ми згадуємо італійського підкорювача мармуру Лоренцо Берніні.
Синкопи білого джазу
«Це не річ, якщо в ній немає свінгу», – так говорив знаменитий джазовий музикант Гленн Міллер. Точковий ритм і наростаючі пульсації почали виконувати африканські раби, привезені до США, а потім загадкові синкопи підхопили білі джазмени. При цьому «чорний» і «білий» джаз рухався в різних напрямах: африканці тяжіли до імпровізації, а європейцям була ближча готова мелодія.
Великі криві Фріденсрайха Гундертвассера
Він вигадав своє ім’я, щоб не бути схожим ні на кого іншого. Бунт його індивідуальності став основою для величезної творчої спадщини, а архітектура – продемонструвала можливість поєднувати екологічність і сучасні технології.
Весь світ на мотоциклі. Частина 1
Ще є свіжою пам'ять про кругосвітню мотоподорож знаменитого актора Евана Макрегора, яку він здійснив разом зі своїм другом кілька років тому. Але одне діло – голлівудська зірка, та й сам факт того, що в дорозі – двоє дорослих чоловіків, і геть інша ситуація – коли за кермом мандрує одна-однісінька тендітна дівчина. Outlook розповідає про неймовірно сміливу українку, Ганну Гречишкіну, яка просто зараз на своєму сталевому коні перетинає Землю, реалізуючи проект «I have a dream".
Президент Болгарії вперше за 12 років відвідав Київ
Президент Болгарії Росен Плевнелієв прибув до Києва з офіційним візитом. Глава Республіки вже зустрівся з президентом України Петром Порошенко, про що український лідер повідомив на своїй сторінці в Facebook.
Expirience: Ігор Назаров
За сприяння Європейської Бізнес Асоціації та її проекту «Hopes and Fears» THEOUTLOOK.COM.UA продовжує серію матеріалів «EXPERIENCE», з якої ви дізнаєтеся секрети кар'єрного успіху від топових управлінців сучасного бізнесу. Своєю історією з представниками компаній, що є членами Європейської Бізнес Асоціації, і нашими читачами поділився директор компанії Brown-Forman Ukraine Ігор Назаров. До портфеля українського представництва компанії входять такі добре відомі бренди преміального алкоголю, як " Jack Daniel’s ", "Finlandia" та "El Jimador".
Знай наших: Сергій Полунін
Артист балету Сергій Полунін, походженням з Херсона, волею випадку потрапляє до Королівського театру в Лондоні. Здобуває неймовірний успіх, а потім зникає з поля зору, щоб згодом завоювати ще більше любові глядачів. Сьогодні OUTLOOK продовжує серію матеріалів про успішних українців.
Experience: Ірина Данилевська
Напередодні 36-ої сесії Ukrainian Fashion Week THEOUTLOOK.COM.UA продовжує серію матеріалів «Experience», з якої ви дізнаєтеся секрети кар'єрного успіху від топових менеджерів сучасності та актуальні факти про розвиток їхньої сфери діяльності. Сьогодні спеціально для вас представляємо ще одного професіонала – засновника UFW Ірину Данилевську.
Не тільки чорний. Невідомі факти про Казимира Малевича
Казимира Малевича і досі вважають одним із найзагадковіших художників 20 століття. Ніби знущаючись з публіки, так він підписував деякі свої ранні роботи: «Зміст картин авторові невідомий». OUTLOOK сподівається, що зібрані нами історії, пов'язані з особистістю, творчістю та ім'ям майстра, наблизять читачів до розуміння геніального супрематиста.
"Кіно з вокзалу": зародження кінематографа
Кожен рік у світі випускається більше 4 тисяч фільмів. В Індії щодня виходить навіть кілька стрічок місцевого виробництва. Втім, відлік потрібно починати з 13 лютого 1895 року - саме тоді , брати Люм'єр запатентували кінопроектор, а вже через рык глядачі вперше побачили відоме «Прибуття поїзда» режисерів.
Закрити
Outlook facebook page