RU  UK  EN
Статті  >  Дізнайся  >  Історія бренду: Телеканал Discovery

Історія бренду: Телеканал Discovery

Сьогодні Outlook розповідає про черговий надихаючий приклад того, як мрія стає справою всього життя. Створення одного з найбільш успішних каналів за всю історію телебачення Discovery Channel, а слідом і величезної медіа-корпорації Discovery Communications – просто не може не мотивувати на власні великі справи.

У наші дні дуже складно повірити, що Дискавері, чий річний оборот капіталу перевищує сім мільярдів доларів, трохи більш як тридцять років тому починався як невеликий стартап в університеті Алабами. Саме там спочатку навчався, а потім на рубежі 1970-х-1980-х працював батько-засновник медіа-корпорації Джон Хендрикс. 

Народившись у звичайнісінькій американській сім’ї, він з ранніх літ цікавився двома речами – наукою і кіно. Причому наукою в найширшому значенні цього слова. Хендрикс зачитувався як історичними мемуарами, так і дуже сучасними на той час дослідженнями в області фізики, хімії та інформатики. Отримавши ступінь бакалавра з історії, він почав працювати в аудіо-візуальному відділі рідного університету, де його захоплення фільмами і наукпопом виявилося надзвичайно доречним. Саме на цій роботі Джон Хендрикс, переглядаючи і відбираючи для навчальних програм тисячі різноманітних фільмів, як документальних, так і загальноосвітніх, знятих спеціально для університетів і шкіл, остаточно зрозумів, що він хоче просувати подібний контент у маси.

Однак почати рухатись у цьому напрямку йому було дуже непросто, оскільки в 1980-х навіть дуже розвинене і сміливе американське телебачення пропонувало своєму глядачеві не так багато якісних науково-популярних програм. Вважали, нібито їм нізащо не поспіти за серіалами, політичними проектами доби Холодної війни і художніми фільмами у плані рейтингу. Тому попервах до ідеї Хендрикса створити для трансляції загальноосвітніх проектів цілий канал телемагнати поставилися скептично. Однак Америка не була б Америкою, якби не була країною можливостей. Хендрикс продовжував шукати партнерів не тільки серед телевізійників, але й просто серед тих, хто міг допомогти зі стартовим капіталом, а той, хто шукає – завжди знайде. Успішна інвестиційна компанія Allen & Company, котра займалася чим завгодно, тільки не медіа-бізнесом, повірила у проект і виділила на його розвиток 5 мільйонів доларів.

17 червня 1985 року стало днем, коли телебачення назавжди змінилося – Discovery Channel вийшов у свій перший ефір для перших 156 тисяч передплатників. Хендрикс і його команда були не тільки професіоналами, котрі пропонували якісний контент з усього світу, найкращі фільми-дослідження і науково-популярні стрічки. Вони були ще й заповзятими сміливцями, показуючи справді найбільш вартісне, не боячись цензури. Репортажі з азійських країн, африканська природа, східноєвропейське життя – в американському телебаченні раптом з’явилося вікно, звідки можна було побачити всю планету. Аудиторія каналу росла не по днях, і вже через чотири роки його дивилися не лише в США, але й у Великобританії і Скандинавії, а вчорашні скептики ставали в чергу, сподіваючись щось інвестувати в канал і стати його частиною. Подальша історія бренду Дискавері – це низка перемог і рекордів, оскільки мало який канал може похвалитися такою репутацією і якістю контенту протягом стількох років. Сам канал, що став корпорацією, котра запустила безліч дочірніх проектів, і досі слугує орієнтиром для інших, оскільки сьогодні його дивляться в двохстах країнах планети, а число постійних передплатників вже давно перевалило за три мільярди. Дослідники медіа-сфери виділяють 3 головні причини подібного успіху.

По-перше – контент: всі програми – не вигадані, оскільки їхній сценарій диктує саме життя. Слоган каналу The World is Just Awesome – «в цьому світі просто чудово» – якнайкраще відображає концепцію мовлення. Зйомки з різних куточків планети, унікальні наукові відкриття у прямому ефірі, колоритні країни і народи, оспівування краси природи і сили людського розуму... Кожен сезон автори знаходять, чим здивувати глядача. Проекти не втрачають своєї актуальності, адже йдуть в ногу з часом, висвітлюючи сьогоднішні тенденції нашого життя і те, що хвилює мільйони. 

По-друге Дискавері підкупає тим, що він завжди перший, якщо йдеться про технології. Найсучасніше обладнання, чудова графіка і спец ефекти, масштабні експерименти. Заробляючи на передплаті багато, корпорація вкладає значну частину коштів у бюджети своїх проектів, котрі у плані картинки і звуку не поступаються голлівудським фільмам. Либонь, цим Джон Хендрикс, котрий особисто контролює виробництво і бере активну участь в роботі корпорації, і відрізняється від більшості інших медіа-босів, чиє головне завдання – заробляти більше грошей. Третій важливий чинник успіхів – грамотний піар. Наприклад, коли Дискавері заходить в якусь країну і запускає там новий проект, як ведучих запрошують найчастіше дуже популярних в цьому регіоні людей – акторів, науковців, діячів шоу-бізнесу. І, таким чином, програми стають не просто нудним бурмотінням невідомих ведучих про ботаніку, вони перетворюються на повноцінні шоу з харизматичними обличчями в кадрі. Те ж саме стосується і самих рекламних компаній – трейлери, тикери, вірусні ролики – весь контент , що передує проекту, зроблено на найвищому рівні, тому, побачивши його рекламу, захочеться неодмінно побачити програму цілком. Шрифти, принти, логотипи – все це ретельно опрацьовується сучасними дизайнерами, тому кожне нове покоління глядачів думає, нібито канал запустили мало не вчора, хоч насправді він уже розміняв четвертий десяток.

Джон Хендрикс, котрий у 64 роки і досі керує своїм дітищем, не думає зупинятися. У його планах все нові і нові проекти, натхнення для котрих він черпає по всьому світу. За його словами, він не вважає Дискавері роботою, оскільки займається улюбленою справою. Просто, якщо раніше він показував важливі популярні фільми студентам одного університету, то тепер ділиться подібним контентом з усім світом, оскільки цей світ – is Just Awesome!

Фото: fullhdpictures.com, wallpapercave.com, static1.squarespace.com, si.wsj.net, 

Вам це буде цікаво:
Критичні температури: не дай собі засохнути
У тих куточках Землі, про які зараз піде мова, люди живуть за особливими правилами природи. Тут дощі не трапляються зненацька, а морози не приходять несподівано. Усе набагато серйозніше. І якщо одного разу вас занесе в один з них – будете вже підготовлені і, можливо, згадаєте OUTLOOK з вдячністю.
Птахам хочеться тепла. Де зимують птахи
У дитинстві я міг годинами дивитись на небо, розглядаючи вервечки птахів, які відлітали у вирій. Для дитини це було справжньою магією. І нехай сьогодні на моїй книжковій полиці майже не зосталось книжок про чародійство, подорожі крилатих до тепла, в надії перезимувати, не залишають мене байдужим.
Пуерто-Ріко: заплив зі світлячками
Коли Христофор Колумб вперше висадився на Пуерто-Ріко 19 листопада 1493 під час своєї другої подорожі до берегів Америки, на острові не було нікого, крім жменьки індіанців, які називали себе таіно. Тепер же туди злітаються туристи практично з усього світла, просто щоб побачити ... бухту Москито!
Монсеррат: у гості до янголів
Якщо зазирнути в записники мандрівників, котрі готуються вирушити до Іспанії, то після популярної Барселони другою позицією в списку неодмінно буде Монсеррат. Монастирська гора є обов’язковою для візиту і у місцевих мешканців, вони вважають за потрібне бодай раз на рік відвідати релігійне серце Каталонії.
В обіймах осені: куди вирушити в оксамитовий сезон?
Осінь обіцяє, що спека плавно зійде нанівець, і одразу ставить перед вибором: продовжити ловити млосні деньки в теплих країнах чи відчути прохолоду вечора і, не відволікаючись на задуху, насолоджуватись архітектурою міст?
Найробі: тепер я бачив усе
Унікальна природа, головний тектонічний розлам планети, фламінго, жирафи й гепарди на відстані витягнутої руки – про це і багато іншого в нашому новому матеріалі про столицю Кенії Найробі та її околиці.
Не забути парасольку і коктейль: найдивовижніші пляжі планети
Із настанням літа багато хто час від часу позирає на календар, чекаючи законної відпустки. А оскільки літній відпочинок найчастіше нерозривно пов’язаний з релаксацією біля води, аж ніяк не можна забувати про пляжі – такі жадані і водночас не схожі один на одного. Навіть якщо ви вже знаєте, куди поїхати і квитки куплені, наша добірка все одно не залишить нікого байдужим.
Зоо-Азія. Частина ІІ
У теплі розкішні дні зовсім не хочеться згадувати про кам’яні джунглі міст, а хочеться вчепитися за справжню зелену ліану і полетіти у природу. Полетіти саме туди, де гармонійно поєднані рослинний і тваринний світ, флора і фауна, а якщо більш конкретно – дерева, птахи, квіти, звірі, водойми та пагорби … У зоопарк!
Каракол. Все, що варто дізнатися
Природа та історичний спадок з лишком покривають тимчасові труднощі у сферах інфраструктури і сервісу в Киргизстані, котрий уже щосили наближається в туристичному плані до Грузії та Вірменії! Розглянемо це на прикладі затишного містечка Каракол.
Історія бренду: Жан Пату
Йому вдалося вловити зухвалий дух початку двадцятого століття і передати ідеали епохи в модних новаціях. Радість, швидкість і легкість – якщо емоції допомагають продавати, то враження, пов'язані з брендом Жана Пату, будуть саме такими.
Затримай дихання. Найнебезпечніші місця для дайвінгу
Після того, як легендарний француз Жак-Ів Кусто за своїми колегами винайшов і вдосконалив акваланг, підводне плавання міцно увійшло у список найбільш популярних,але, на жаль, небезпечних хобі. Outlook попереджує і розповідає про найбільш екстремальні для занурення місця.
Між небом і... водою: топ-5 найменших населених островів світу
Кожному з нас іноді хочеться втекти від міської суєти і залягти на дно десь далеко від усіх і всього. І краще нехай це буде там, де можна послухати шепіт хвиль, насолодитися легким бризом і назавжди подружитися з неймовірно гучною тишею, яка заглушає всі тривожні думки ...
Історія бренду: Davidoff
Він заробив свої перші песо, танцюючи танго і чарльстон. Трудився зварювальником у Буенос-Айресі та не гребував будь-якою працею, щоб зібрати свій стартовий капітал. Фанатичний трудоголік, який увесь час намагався виглядати снобом. Усміхнений з клієнтами та неймовірно вимогливий до колег. Читайте в OUTLOOK у день народження Зіно Давидоффа про те, як обдарований скрипаль з українським корінням домігся для свого бренду без перебільшень королівських аудієнцій.
День бабака по-швейцарськи: ми відповідаємо за тих, кого прикормили
Гостинність Швейцарії не знає меж: догодити туристові силкуються не тільки адміністратори готелів, умащені щедрими чайовими, але й дикі звірі. Либонь, тільки у Швейцарських Альпах можна зустріти бабаків, що стрибають на коліна мандрівникам. Кмітливий звірок от-от заговорить людським голосом: чіпкі очі-маслини іскряться розумом і лукавством…
Індонезія - рай коралових рифів
Вісімдесят відсотків від загальної території Республіки Індонезії складають водні ресурси. Вони володіють різноманіттям та магією морських глибин. Найперше, що зачаровує у водних володінняx Республіки Індонезія – це коралові рифи, які являються середовищем існування та пошуку їжі для безлічі морських жителів, місце нересту риб, появу на світ та зростання їх мальків.
Водоспади Ігуасу - Ніагара «відпочиває»!
П’ять тонн води щомиті зриваються в ущелину, ревучи, піднімаючи пар і розплескуючи бризки на всі боки. «Рідка стіна» водоспадів Ігуасу півмісяцем, у три кілометри, розкинулася на кордоні Аргентини, Бразилії та Парагваю...
Історія бренду: Estee Lauder
Історія її бізнес-імперії почалася на маленькій домашній кухні. Для журналістів, щоправда, було вигадано іншу розповідь: з аристократичним минулим і світськими втіхами, однак до істини вони докопалися тільки 1985 року. Тоді Estee Lauder уже була власницею хмарочоса на Мангеттені, лондонської квартири і блакитної лагуни на Палм-Біч.
Посольство Японії висадить понад тисячу сакур у 20 містах України
Цьогоріч виповнюється 25 років з часу встановлення дипломатичних відносин між Японією та Україною і вже активно проводяться заходи в рамках святкування «Року Японії в Україні». Оскільки сакура є символом Японії, Посольство розпочинає кампанію із висадження дерев сакури по всій території України, щоб якомога більше українців мали змогу насолодитися її красою.
Квіткові долини світу
Квіткові поля і долини вражають і приваблюють увагу найвибагливіших поціновувачів прекрасного. Різнокольорові розсипи духмяних рослин прикрашають простори майже в кожній країні. Ми пропонуємо кілька варіантів на будь-який смак.
Озера, що змінюють уявлення про силу природи
Коли згадуєш слово «озеро», в голові з’являється перший-ліпший образ тихої затишної водойми, яку з усіх боків обіймають порослі травою береги. OUTLOOK зробив добірку найбільш вражаючих озер, котрі змінять ваше уявлення про це творіння природи. Кожному з них є чим дивувати, хай то нетиповий колір води чи лячна здатність умертвляти живі організми.
Закрити
Outlook facebook page