RU  UK  EN
Статті  >  Дізнайся  >  Історія бренду: Телеканал Discovery

Історія бренду: Телеканал Discovery

Сьогодні Outlook розповідає про черговий надихаючий приклад того, як мрія стає справою всього життя. Створення одного з найбільш успішних каналів за всю історію телебачення Discovery Channel, а слідом і величезної медіа-корпорації Discovery Communications – просто не може не мотивувати на власні великі справи.

У наші дні дуже складно повірити, що Дискавері, чий річний оборот капіталу перевищує сім мільярдів доларів, трохи більш як тридцять років тому починався як невеликий стартап в університеті Алабами. Саме там спочатку навчався, а потім на рубежі 1970-х-1980-х працював батько-засновник медіа-корпорації Джон Хендрикс. 

Народившись у звичайнісінькій американській сім’ї, він з ранніх літ цікавився двома речами – наукою і кіно. Причому наукою в найширшому значенні цього слова. Хендрикс зачитувався як історичними мемуарами, так і дуже сучасними на той час дослідженнями в області фізики, хімії та інформатики. Отримавши ступінь бакалавра з історії, він почав працювати в аудіо-візуальному відділі рідного університету, де його захоплення фільмами і наукпопом виявилося надзвичайно доречним. Саме на цій роботі Джон Хендрикс, переглядаючи і відбираючи для навчальних програм тисячі різноманітних фільмів, як документальних, так і загальноосвітніх, знятих спеціально для університетів і шкіл, остаточно зрозумів, що він хоче просувати подібний контент у маси.

Однак почати рухатись у цьому напрямку йому було дуже непросто, оскільки в 1980-х навіть дуже розвинене і сміливе американське телебачення пропонувало своєму глядачеві не так багато якісних науково-популярних програм. Вважали, нібито їм нізащо не поспіти за серіалами, політичними проектами доби Холодної війни і художніми фільмами у плані рейтингу. Тому попервах до ідеї Хендрикса створити для трансляції загальноосвітніх проектів цілий канал телемагнати поставилися скептично. Однак Америка не була б Америкою, якби не була країною можливостей. Хендрикс продовжував шукати партнерів не тільки серед телевізійників, але й просто серед тих, хто міг допомогти зі стартовим капіталом, а той, хто шукає – завжди знайде. Успішна інвестиційна компанія Allen & Company, котра займалася чим завгодно, тільки не медіа-бізнесом, повірила у проект і виділила на його розвиток 5 мільйонів доларів.

17 червня 1985 року стало днем, коли телебачення назавжди змінилося – Discovery Channel вийшов у свій перший ефір для перших 156 тисяч передплатників. Хендрикс і його команда були не тільки професіоналами, котрі пропонували якісний контент з усього світу, найкращі фільми-дослідження і науково-популярні стрічки. Вони були ще й заповзятими сміливцями, показуючи справді найбільш вартісне, не боячись цензури. Репортажі з азійських країн, африканська природа, східноєвропейське життя – в американському телебаченні раптом з’явилося вікно, звідки можна було побачити всю планету. Аудиторія каналу росла не по днях, і вже через чотири роки його дивилися не лише в США, але й у Великобританії і Скандинавії, а вчорашні скептики ставали в чергу, сподіваючись щось інвестувати в канал і стати його частиною. Подальша історія бренду Дискавері – це низка перемог і рекордів, оскільки мало який канал може похвалитися такою репутацією і якістю контенту протягом стількох років. Сам канал, що став корпорацією, котра запустила безліч дочірніх проектів, і досі слугує орієнтиром для інших, оскільки сьогодні його дивляться в двохстах країнах планети, а число постійних передплатників вже давно перевалило за три мільярди. Дослідники медіа-сфери виділяють 3 головні причини подібного успіху.

По-перше – контент: всі програми – не вигадані, оскільки їхній сценарій диктує саме життя. Слоган каналу The World is Just Awesome – «в цьому світі просто чудово» – якнайкраще відображає концепцію мовлення. Зйомки з різних куточків планети, унікальні наукові відкриття у прямому ефірі, колоритні країни і народи, оспівування краси природи і сили людського розуму... Кожен сезон автори знаходять, чим здивувати глядача. Проекти не втрачають своєї актуальності, адже йдуть в ногу з часом, висвітлюючи сьогоднішні тенденції нашого життя і те, що хвилює мільйони. 

По-друге Дискавері підкупає тим, що він завжди перший, якщо йдеться про технології. Найсучасніше обладнання, чудова графіка і спец ефекти, масштабні експерименти. Заробляючи на передплаті багато, корпорація вкладає значну частину коштів у бюджети своїх проектів, котрі у плані картинки і звуку не поступаються голлівудським фільмам. Либонь, цим Джон Хендрикс, котрий особисто контролює виробництво і бере активну участь в роботі корпорації, і відрізняється від більшості інших медіа-босів, чиє головне завдання – заробляти більше грошей. Третій важливий чинник успіхів – грамотний піар. Наприклад, коли Дискавері заходить в якусь країну і запускає там новий проект, як ведучих запрошують найчастіше дуже популярних в цьому регіоні людей – акторів, науковців, діячів шоу-бізнесу. І, таким чином, програми стають не просто нудним бурмотінням невідомих ведучих про ботаніку, вони перетворюються на повноцінні шоу з харизматичними обличчями в кадрі. Те ж саме стосується і самих рекламних компаній – трейлери, тикери, вірусні ролики – весь контент , що передує проекту, зроблено на найвищому рівні, тому, побачивши його рекламу, захочеться неодмінно побачити програму цілком. Шрифти, принти, логотипи – все це ретельно опрацьовується сучасними дизайнерами, тому кожне нове покоління глядачів думає, нібито канал запустили мало не вчора, хоч насправді він уже розміняв четвертий десяток.

Джон Хендрикс, котрий у 64 роки і досі керує своїм дітищем, не думає зупинятися. У його планах все нові і нові проекти, натхнення для котрих він черпає по всьому світу. За його словами, він не вважає Дискавері роботою, оскільки займається улюбленою справою. Просто, якщо раніше він показував важливі популярні фільми студентам одного університету, то тепер ділиться подібним контентом з усім світом, оскільки цей світ – is Just Awesome!

Фото: fullhdpictures.com, wallpapercave.com, static1.squarespace.com, si.wsj.net, 

Вам це буде цікаво:
Не забути парасольку і коктейль: найдивовижніші пляжі планети
Із настанням літа багато хто час від часу позирає на календар, чекаючи законної відпустки. А оскільки літній відпочинок найчастіше нерозривно пов’язаний з релаксацією біля води, аж ніяк не можна забувати про пляжі – такі жадані і водночас не схожі один на одного. Навіть якщо ви вже знаєте, куди поїхати і квитки куплені, наша добірка все одно не залишить нікого байдужим.
Квіткові долини світу
Квіткові поля і долини вражають і приваблюють увагу найвибагливіших поціновувачів прекрасного. Різнокольорові розсипи духмяних рослин прикрашають простори майже в кожній країні. Ми пропонуємо кілька варіантів на будь-який смак.
Між небом і... водою: топ-5 найменших населених островів світу
Кожному з нас іноді хочеться втекти від міської суєти і залягти на дно десь далеко від усіх і всього. І краще нехай це буде там, де можна послухати шепіт хвиль, насолодитися легким бризом і назавжди подружитися з неймовірно гучною тишею, яка заглушає всі тривожні думки ...
З небом «на ти»: найбільш високогірні міста світу
Хто бодай раз бував у горах, неодмінно замислювався над тим, щоб залишитися там назавжди. Але вже через кілька годин відчував на собі всі «принади» перебування на такій неймовірній висоті і втікав назад до рідних низин… Так чи можна жити постійно там, де часом важко навіть дихати? Відповідь – так, і сьогодні ми розкажемо про п’ять найцікавіших високогірних міст світу!
Міста у скелях: іспанське видання
Збудувати поселення на рівнині – чи велика премудрість? Зовсім інша справа, коли місцевість норовлива і непоступлива, хоч і складається всуціль із уступів й узвиш. Люди століттями намагалися перемогти рельєф і сказати своє слово в гірському містобудуванні. Та лише ті, кому вдалося знайти із Землею спільну мову, змогли створити справжні романи в камені. Зібрання творів іспанських авторів вражає різноманіттям і красою – і сьогодні OUTLOOK пропонує вам пробігтися по сторінках дбайливо збереженої Філіпом VI бібліотеки.
Історія бренду: Veuve Clicquot
Сучасні гурмани напевно погребували б пити шампанське початку XIX століття: елегантну золотисто-солом'яну сорочку вина приховувала каламутна пелена дріжджів, які вносять до купажу для отримання вуглекислого газу, а чудову гру фруктових і ванільних півтонів заглушали грубі сторонні присмаки. Такий продукт не міг задовольнити витончених смаків публіки і, як наслідок, не приносив серйозного прибутку. Якби у відважної Ніколь-Барб забракло рішучості взяти справу у свої руки, благородний напій так і залишився б каламутним дешевим зіллям для плебсу.
Затримай дихання. Найнебезпечніші місця для дайвінгу
Після того, як легендарний француз Жак-Ів Кусто за своїми колегами винайшов і вдосконалив акваланг, підводне плавання міцно увійшло у список найбільш популярних,але, на жаль, небезпечних хобі. Outlook попереджує і розповідає про найбільш екстремальні для занурення місця.
Крилаті символи народів
У кожної держави є свої офіційні символи: прапор, герб і гімн. Але, крім традиційних «розпізнавальних знаків», є і народні – приміром, улюблений птах. Саме про них далі в OUTLOOK. Щоб «задокументувати» народну любов, 1960 року в Токіо на міжнародній конференції із захисту пернатих було введено поняття «національний птах».
Історія бренда: Revlon – революція кольору у світі краси
Найбільше його досягнення – створення кольорового стійкого лаку для нігтів. Але є на його рахунку й інші значущі творіння – лак для волосся, водостійка туш, рідкий тональний крем… Що б ми робили, якби не екзальтований і примхливий геній без освіти – Чарльз Ревсон ? Саме він придумав всі ці жіночі речі першої необхідності і створив легендарний Revlon.
Монсеррат: у гості до янголів
Якщо зазирнути в записники мандрівників, котрі готуються вирушити до Іспанії, то після популярної Барселони другою позицією в списку неодмінно буде Монсеррат. Монастирська гора є обов’язковою для візиту і у місцевих мешканців, вони вважають за потрібне бодай раз на рік відвідати релігійне серце Каталонії.
Найробі: тепер я бачив усе
Унікальна природа, головний тектонічний розлам планети, фламінго, жирафи й гепарди на відстані витягнутої руки – про це і багато іншого в нашому новому матеріалі про столицю Кенії Найробі та її околиці.
Даллол – барвиста окраса Ефіопії
Країни часто хизуються своїми природними окрасами: запрошують туристів, дозволяють гарненько роздивитись усі деталі ювелірної роботи, яку виконала планета. Серед таких окрас найбільш неординарні, кольорові, дивні, а іноді для нашого ока навіть дикі – африканські. Ефіопія відхопила собі один з найчарівніших аксесуарів – вулкан Даллол.
По рейках над головами: Вуппертальська підвісна дорога
Німецьке місто Вупперталь, згідно зі статистикою, не входить навіть в десятку найпопулярніших туристичних місць Німеччини. Окрім легендарної танцівниці Піни Рауш, котра працювала тут, однойменного футбольного клубу і всесвітньовідомого кінорежисера Тома Тиквера, чия кар’єра розпочиналася у міських кіноклубах, Вупперталю, здається, більше нічим похизуватися. Утім, як тільки дізнаєшся про місцевий транспорт, місто зі своєю унікальною підвісною монорейкою стає жаданим для мандрівників.
Підземний полиск імперії: будапештське метро
Провівши всього годину в польоті, я раптом дізнався, що опинився в місті, де є найстаріше в континентальній Європі метро. І це ще не все, чим примітна будапештська підземка. OUTLOOK вирушає на прогулянку метрополітеном одного з найгарніших міст світу. Спускаємось?
Невідома Амазонка. Найцікавіші факти
Амазонка – річка, без якої неможливо уявити не тільки Південну Америку, але й нашу планету – здавалося б, вивчена вздовж і впоперек. Та от тільки щороку вчені знаходять в ній щось таке, про що ми раніше і не здогадувалися. Ми спробували зібрати в нашому матеріалі найбільш цікаві і маловідомі факти про неї.
Історія бренда: вода «Боржомі»
Сьогодні ми пропонуємо вам вирушити з нами в курортну частину Грузії, в околиці красивого й затишного курортного містечка Боржомі, де вже кілька століть розливають одну з найпопулярніших і найкорисніших мінеральних вод у світі – легендарний «Боржомі».
Стражі морів: вражаючі маяки світу
Слово «маяк» викликає красиві асоціації: морські пригоди, шторми, величезні кораблі. І ми хочемо не розвіяти ці думки, а навпаки підкинути хмизу у вогонь. Сьогодні ділимося з вами п’ятіркою найдивовижніших маяків!
Озера, що змінюють уявлення про силу природи
Коли згадуєш слово «озеро», в голові з’являється перший-ліпший образ тихої затишної водойми, яку з усіх боків обіймають порослі травою береги. OUTLOOK зробив добірку найбільш вражаючих озер, котрі змінять ваше уявлення про це творіння природи. Кожному з них є чим дивувати, хай то нетиповий колір води чи лячна здатність умертвляти живі організми.
Засніжені вершини. Найкращі зимові курорти
З настанням холодних сезонів важливо не тільки кутатися у светри з оленями, пити какао і в черговий раз переглядати різдвяні комедії. Спорт ще ніхто не скасовував, тому Outlook розповідає про п’ять чудових гірськолижних курортів, де можна добряче збадьоритися і вилізти із зимової сплячки.
Історія бренду: Cirque du Soleil
Феєричний шоу-проект Cirque du Soleil здійснив переворот у цирковому мистецтві, нагадавши світові, що цирк може не тільки розважати, але й творити нову реальність. Божевільні експерименти над людським тілом скасовують владу земного тяжіння, а містерія звука і світла заманює глядача у присмерковий лабіринт філософських драм, надаючи змогу пробиратися до сонця разом з героями постановок.
Закрити
Outlook facebook page