RU  UK  EN
Статті  >  Дізнайся  >  Історія бренду: Телеканал Discovery

Історія бренду: Телеканал Discovery

Сьогодні Outlook розповідає про черговий надихаючий приклад того, як мрія стає справою всього життя. Створення одного з найбільш успішних каналів за всю історію телебачення Discovery Channel, а слідом і величезної медіа-корпорації Discovery Communications – просто не може не мотивувати на власні великі справи.

У наші дні дуже складно повірити, що Дискавері, чий річний оборот капіталу перевищує сім мільярдів доларів, трохи більш як тридцять років тому починався як невеликий стартап в університеті Алабами. Саме там спочатку навчався, а потім на рубежі 1970-х-1980-х працював батько-засновник медіа-корпорації Джон Хендрикс. 

Народившись у звичайнісінькій американській сім’ї, він з ранніх літ цікавився двома речами – наукою і кіно. Причому наукою в найширшому значенні цього слова. Хендрикс зачитувався як історичними мемуарами, так і дуже сучасними на той час дослідженнями в області фізики, хімії та інформатики. Отримавши ступінь бакалавра з історії, він почав працювати в аудіо-візуальному відділі рідного університету, де його захоплення фільмами і наукпопом виявилося надзвичайно доречним. Саме на цій роботі Джон Хендрикс, переглядаючи і відбираючи для навчальних програм тисячі різноманітних фільмів, як документальних, так і загальноосвітніх, знятих спеціально для університетів і шкіл, остаточно зрозумів, що він хоче просувати подібний контент у маси.

Однак почати рухатись у цьому напрямку йому було дуже непросто, оскільки в 1980-х навіть дуже розвинене і сміливе американське телебачення пропонувало своєму глядачеві не так багато якісних науково-популярних програм. Вважали, нібито їм нізащо не поспіти за серіалами, політичними проектами доби Холодної війни і художніми фільмами у плані рейтингу. Тому попервах до ідеї Хендрикса створити для трансляції загальноосвітніх проектів цілий канал телемагнати поставилися скептично. Однак Америка не була б Америкою, якби не була країною можливостей. Хендрикс продовжував шукати партнерів не тільки серед телевізійників, але й просто серед тих, хто міг допомогти зі стартовим капіталом, а той, хто шукає – завжди знайде. Успішна інвестиційна компанія Allen & Company, котра займалася чим завгодно, тільки не медіа-бізнесом, повірила у проект і виділила на його розвиток 5 мільйонів доларів.

17 червня 1985 року стало днем, коли телебачення назавжди змінилося – Discovery Channel вийшов у свій перший ефір для перших 156 тисяч передплатників. Хендрикс і його команда були не тільки професіоналами, котрі пропонували якісний контент з усього світу, найкращі фільми-дослідження і науково-популярні стрічки. Вони були ще й заповзятими сміливцями, показуючи справді найбільш вартісне, не боячись цензури. Репортажі з азійських країн, африканська природа, східноєвропейське життя – в американському телебаченні раптом з’явилося вікно, звідки можна було побачити всю планету. Аудиторія каналу росла не по днях, і вже через чотири роки його дивилися не лише в США, але й у Великобританії і Скандинавії, а вчорашні скептики ставали в чергу, сподіваючись щось інвестувати в канал і стати його частиною. Подальша історія бренду Дискавері – це низка перемог і рекордів, оскільки мало який канал може похвалитися такою репутацією і якістю контенту протягом стількох років. Сам канал, що став корпорацією, котра запустила безліч дочірніх проектів, і досі слугує орієнтиром для інших, оскільки сьогодні його дивляться в двохстах країнах планети, а число постійних передплатників вже давно перевалило за три мільярди. Дослідники медіа-сфери виділяють 3 головні причини подібного успіху.

По-перше – контент: всі програми – не вигадані, оскільки їхній сценарій диктує саме життя. Слоган каналу The World is Just Awesome – «в цьому світі просто чудово» – якнайкраще відображає концепцію мовлення. Зйомки з різних куточків планети, унікальні наукові відкриття у прямому ефірі, колоритні країни і народи, оспівування краси природи і сили людського розуму... Кожен сезон автори знаходять, чим здивувати глядача. Проекти не втрачають своєї актуальності, адже йдуть в ногу з часом, висвітлюючи сьогоднішні тенденції нашого життя і те, що хвилює мільйони. 

По-друге Дискавері підкупає тим, що він завжди перший, якщо йдеться про технології. Найсучасніше обладнання, чудова графіка і спец ефекти, масштабні експерименти. Заробляючи на передплаті багато, корпорація вкладає значну частину коштів у бюджети своїх проектів, котрі у плані картинки і звуку не поступаються голлівудським фільмам. Либонь, цим Джон Хендрикс, котрий особисто контролює виробництво і бере активну участь в роботі корпорації, і відрізняється від більшості інших медіа-босів, чиє головне завдання – заробляти більше грошей. Третій важливий чинник успіхів – грамотний піар. Наприклад, коли Дискавері заходить в якусь країну і запускає там новий проект, як ведучих запрошують найчастіше дуже популярних в цьому регіоні людей – акторів, науковців, діячів шоу-бізнесу. І, таким чином, програми стають не просто нудним бурмотінням невідомих ведучих про ботаніку, вони перетворюються на повноцінні шоу з харизматичними обличчями в кадрі. Те ж саме стосується і самих рекламних компаній – трейлери, тикери, вірусні ролики – весь контент , що передує проекту, зроблено на найвищому рівні, тому, побачивши його рекламу, захочеться неодмінно побачити програму цілком. Шрифти, принти, логотипи – все це ретельно опрацьовується сучасними дизайнерами, тому кожне нове покоління глядачів думає, нібито канал запустили мало не вчора, хоч насправді він уже розміняв четвертий десяток.

Джон Хендрикс, котрий у 64 роки і досі керує своїм дітищем, не думає зупинятися. У його планах все нові і нові проекти, натхнення для котрих він черпає по всьому світу. За його словами, він не вважає Дискавері роботою, оскільки займається улюбленою справою. Просто, якщо раніше він показував важливі популярні фільми студентам одного університету, то тепер ділиться подібним контентом з усім світом, оскільки цей світ – is Just Awesome!

Фото: fullhdpictures.com, wallpapercave.com, static1.squarespace.com, si.wsj.net, 

Вам це буде цікаво:
Сіль за смаком. Найкращі соляні печери Європи
За статистикою, близько 10% населення планети тією чи іншою мірою страждає на хронічні бронхіти, що переходять в астму. Більше половини з них – діти. Окрім різноманітних інгаляторів та інших лікарських засобів, на дихальні шляхи позитивно впливає сіль.
Туристичне Intermezzo
Чи знайоме вам відчуття втоми від урбанізму? Після закінчення важкого дня так і жадаєш влаштувати собі Intermezzo. Саме тоді хочеться змінити буденний чорний колодязь кави на кухлик прозорої джерельної води, будильник – на спів птахів, автомобільні вихлопи – на обійми гірських туманів, ТБ-перегляди...
Болівія: розсипалася сіль до туристів...
Прогулятися небесами, живучи на Землі, виявляється, можливо. Досить вирушити на південь невеликої країни Болівії, в одну з найбільш незвичайних пустель світу – Уюні. Переглянувши знімки туристів, які побували тут, так і хочеться недовірливо запитати: «А це точно не фотошоп?»
Найробі: тепер я бачив усе
Унікальна природа, головний тектонічний розлам планети, фламінго, жирафи й гепарди на відстані витягнутої руки – про це і багато іншого в нашому новому матеріалі про столицю Кенії Найробі та її околиці.
Зоо-Азія. Частина ІІ
У теплі розкішні дні зовсім не хочеться згадувати про кам’яні джунглі міст, а хочеться вчепитися за справжню зелену ліану і полетіти у природу. Полетіти саме туди, де гармонійно поєднані рослинний і тваринний світ, флора і фауна...
Подивися на це небо. Найкращі планетарії світу
Добре це чи ні, та подорожі до далеких планет і зірок поки що залишаються тільки на сторінках наукової фантастики та у фільмах голлівудського кінопрому. Хоча можливість космічного туризму підібралася впритул, все ж до Юпітера і Сатурна ще ой як не близько.
Чайні імперії світу
Мало хто з нас, заварюючи собі улюблену кружечку чаю, замислюється, а звідки до нашої кухні дістався саме цей напій? Звісно, стереотипно ми знаємо, що, мабуть, із Індії чи Китаю, але насправді – не факт. У світі близько 30-ти країн серйозно займаються саме чаєм, і всередині цього співтовариства вимальовується дуже чітка ієрархія, котру очолює так звана «Велика чайна сімка».
Підземний полиск імперії: будапештське метро
Провівши всього годину в польоті, я раптом дізнався, що опинився в місті, де є найстаріше в континентальній Європі метро. І це ще не все, чим примітна будапештська підземка. OUTLOOK вирушає на прогулянку метрополітеном одного з найгарніших міст світу. Спускаємось?
Суринам. 7 причин відвідати найменшу країну Південної Америки
Суринам не можна назвати популярною місциною – це така собі південноамериканська Африка, справжня, первозданна, маловідома і зовсім не туристична країна зі специфічною англійською мовою і ночівлями в гамаках посеред джунглів.
Туреччина - країна природних чудес
Переповнена скарбниця дивовиж Туреччини – суцільне натхнення для казкарів. Коли люди вперше бачать білі гори посеред теплої країни, то у кожного виникає різне бажання: хтось хоче впасти у сліпучі кучугури і зробити «снігового янгола», а дехто уявляє, що гори солодкі на смак, точнісінько, як цукрова вата…
З небом «на ти»: найбільш високогірні міста світу
Хто бодай раз бував у горах, неодмінно замислювався над тим, щоб залишитися там назавжди. Але вже через кілька годин відчував на собі всі «принади» перебування на такій неймовірній висоті і втікав назад до рідних низин… Так чи можна жити постійно там, де часом важко навіть дихати? Відповідь – так, і сьогодні ми розкажемо про п’ять найцікавіших високогірних міст світу!
Історія бренду: Revlon – революція кольору у світі краси
Найбільше його досягнення – створення кольорового стійкого лаку для нігтів. Але є на його рахунку й інші значущі творіння – лак для волосся, водостійка туш, рідкий тональний крем… Що б ми робили, якби не екзальтований і примхливий геній без освіти – Чарльз Ревсон ? Саме він придумав всі ці жіночі речі першої необхідності і створив легендарний Revlon.
Атакама: життя в неживій пустелі
Атакама, що розкинулася між Тихим океаном та Андами, охопила своїми володіннями сотню тисяч кілометрів земної поверхні. Центральна частина найсухішої пустелі на нашій планеті, з якою не можуть конкурувати навіть знамениті Сахара і Наміб, не бачила дощів стільки, скільки ведуться спостереження за погодою...
Каньйони: Глибокі й довгі
Коли як не теплої пори року підкорювати вершини, долати моря і дертись по скелях? Найчастіше люди докладають величезних зусиль, аби все життя насолоджуватися комфортом. Однак іноді наша душа вимагає романтики, тому Outlook розповість вам про сім неповторних каньйонів.
Між небом і... водою: топ-5 найменших населених островів світу
Кожному з нас іноді хочеться втекти від міської суєти і залягти на дно десь далеко від усіх і всього. І краще нехай це буде там, де можна послухати шепіт хвиль, насолодитися легким бризом і назавжди подружитися з неймовірно гучною тишею, яка заглушає всі тривожні думки ...
Історія бренду: Baileys
Він є практично в кожному хорошому ресторані, кафе або домашньому барі. Серед безлічі різноманітних ємностей з не менш різноманітними видами алкоголю справжній цінитель одразу ж впізнає затемнену пляшку з етикеткою, на якій зображено зелений пейзаж і красується напис Baileys. Цей лікер, приготований на основі віскі та вершків, за свої унікальні смакові якості серед гурманів отримав назву «вершкового дива».
Тварини у місті – коли люди з природою в злагоді
Багатьох містян іноді дратують кішки, собаки і навіть голуби на вулицях. А спроби зоозахисників вберегти їх від нападок людей і голоду часто малоефективні. Але у світі прекрасні міста, в яких люди відмінно уживаються з оленями, павичами і великою рогатою худобою…
Дивовижний світ Патрика Догерті
Ленд-арт – це не просто ландшафтний дизайн, а цілий напрямок у мистецтві, котре в XXI столітті, коли про «зелені технології» та навколишнє середовище не говорить тільки лінивий, вважається одним із найважливіших. Імена зірок цього виду діяльності вже постійно згадуються кураторами, критиками і поціновувачами, і особливо серед них вирізняється Патрик Догерті.
Тіманфая. Гарно до жаху
Канарські острови – це не тільки море, пляжі і коктейлі. Але й обвуглена історія цієї частини землі, вогнедишні жерла і соляні копальні. Особливо «гарячим» норовом з-поміж решти островів славиться земля Лансароте. Раніше на цій ділянці виверження вулканів відбувалися із завидною регулярністю. Тепер сюди вирушають туристи подивитися на силу вогню і магми і навіть зазирнути у «пекло».
Не забути парасольку і коктейль: найдивовижніші пляжі планети
Із настанням літа багато хто час від часу позирає на календар, чекаючи законної відпустки. А оскільки літній відпочинок найчастіше нерозривно пов’язаний з релаксацією біля води, аж ніяк не можна забувати про пляжі – такі жадані і водночас не схожі один на одного.
Закрити
Outlook facebook page