RU  UK  EN
Статті  >  Відвідай  >  Інфраструктура по-китайськи: неймовірний міст, що єднає Макао і Гонконг

Інфраструктура по-китайськи: неймовірний міст, що єднає Макао і Гонконг

Коли скептики кажуть, що все «най-най» уже збудоване людством, і кивають на різноманітні і справді видатні витвори інженерної думки, вони найчастіше погано поінформовані і навряд чи дивляться далі за розвинені західні країни. А тим часом, приміром, у Китаї держава піднімає просто нечувані інфраструктурні проекти. І про один із них, вражаючий Hong Kong – Zhuhai – Macau Bridge ми розкажемо сьогодні.

Міст, котрий згідно з прогнозами, буде офіційно відкритий уже в травні цього року – справжній шедевр архітектури, значення якого ще й у практичному сенсі дуже складно переоцінити. 55 кілометрів найскладнішої конструкції, в котру входять прогони над дельтою Перлинної ріки і тунелі під нею ж, не тільки полегшать життя водіям – їм не доведеться робити 200-кілометровий об’їзд, щоб потрапити з Гонконгу у Макао чи навпаки, вони ще й концептуально закріплять той факт, що Китай поглинає два колишніх міста-держави, котрі поступово стають частиною однієї країни. Уже зовсім скоро вся дорога між ними буде займати всього 30 хвилин, що дуже важливо, враховуючи торгові, індустріальні й економічні можливості двох особливих для Піднебесної міст.

Фото puromotor.com

Цей проект зі з’єднання Макао і Гонконгу, про який влада і самі жителі могли тільки мріяти ще 15-20 років тому, став реальністю завдяки відомій британській компанії ArupGroup – саме її спеціалісти з урахуванням новітніх можливостей георозвідки і проектування змогли спроектувати найдовший у світі міст. Тутешній рельєф, дельта з течіями, активне судноплавство й адміністративна специфіка регіонів додали складності в реалізації до 2047 року, коли Гонконг остаточно стане Китаєм, між ним і макао діють певні митні правила в’їзду. Саме тому в деяких місцях міст перетинається величезними плавучими островами, де водії матимуть можливість не тільки відпочити, заправити машину чи полагодити її, але й пройти паспортний контроль. Саме на цих плавучих островах-конструкціях, котрі закріплені 120 гігантськими стальними палями, будуть міститися і в’їзди в тунель – частина шляху по HongKong– Zhuhai– MacauBridgeпроходить під водою, близько семи кілометрів. Це єдиний на сьогодні тунель під водою у відкритому морі у всьому світі.

Фото mcfocus.com.mo

Узагалі епітети «найбільший» і «єдиний у своєму роді» можна застосувати, здається, до всіх сторін і параметрів цього мосту, оскільки на об’єкт національної ваги Китай взагалі не шкодував коштів. За найскромнішими підрахунками, бюджет «поєднання Макао і Гонконгу» – 14 мільярдів доларів, що дало змогу китайським будівельним компаніям здійснити розроблений британцями такий складний проект в рекордний час – за неповні вісім років, з кінця 2009 по середину 2017. Останні півроку триває різноманітне тестування мосту, усунення дрібних неполадок і відпрацювання прискореного митного механізму HongKong – Zhuhai –MacauBridge із залученнямгонконгської влади, оскільки кордон буде перетинатися «на ходу», а, значить, все має бути безпечно і чітко для уникнення контрабанди. Кажуть, що саме бюрократичні затримки завадили запустити HongKong – Zhuhai – MacauBridge ще 2017 року.

Фото hongkongfp.com

Як і будь-який інший проект подібного масштабу, міст за свою не найдовшу історію вже встиг обрости скандалами і легендами. І якщо побоювання екологів були розвінчані спеціалістами, що координували будівництво і зуміли доказати громадськості, що поява переправи ніяк не позначиться на екосистемі регіону, то той факт, що за час зведення травмувалося і загинуло багато будівельників, китайська преса чи то замовчує, чи то обходить стороною. При цьому складно пригадати якесь таке ж гігантське будівництво, котре зовсім би обійшлось без жертв. Але, як кажуть у Китаї, бажаючих працювати над історичним поєднанням Макао і Гонконгу було дуже багато, і конкурс навіть серед рядових будівельників на робоче місце був дуже високим, незважаючи на всі ризики і труднощі роботи, вважай, у відкритому морі. Країна і народ впоралися із серйозним завданням, і тепер всі з нетерпінням чекають на відкриття мосту, що, згідно з розрахунками і гарантіями, вирішить географічну проблему на 120 років – саме такий термін його експлуатації.

Фото orient.tm

Ще кілька вражаючих фактів і цифр про HongKongZhuhaiMacauBridge

- На будівництво конструкції пішло 400 тисяч тонн сталі. Щоб уявити цей обсяг, достатньо сказати, що з нього можна було б збудувати 60 Ейфелевих веж.

Під час створення об’єкта використовувались найсучасніші амортизаційні технології і матеріали, що дасть змогу мосту витримувати пориви вітру зі швидкістю 180 кілометрів на годину і землетруси до 8 балів за шкалою Ріхтера.

- Автомобільне сполучення буде здійснюватися трьома смугами у кожен бік. Ними можна буде рухатися зі швидкістю сто кілометрів на годину, а сама пропускна здатність очікується в районі 30-40 машин на хвилину уже через кілька років після запуску.

- Середня висота мосту над водою – п’ять метрів, ширина – близько тридцяти. Що стосується тунелів, то їхня глибина – 40 метрів.

- За підрахунками спеціалістів, з 2011 по 2013 роки Китай використав для своїх будівельних робіт майже стільки ж цементу, скільки США за все двадцяте століття. Серйозна доля від цієї кількості будматеріалів ішла якраз для створення всієї необхідної HongKong – Zhuhai – MacauBridgeінфраструктури, оскільки, окрім самої переправи, проект включає різноманітні роботи і більш дрібні об’єкти «на суходолі» – і у Макао, і в Гонконзі.

Заглавное фото wpengine.netdna-ssl.com

Вам це буде цікаво:
Міські стежки. Найвужчі і найширші вулиці світу
Понад половину населення планети живе в містах, пронизаних безліччю вулиць – довгих і коротких, широких та вузьких, гарних і не дуже. Критеріїв тут немає, комусь нетрі Ріо миліші за бродвейські авеню. Ми не беремося стверджувати, що краще чи гірше, а просто зосередимось на показниках.
Ваш сніданок, сер! Або як починають свій день у різних країнах світу
Маленький тост, шматочок сиру і ковток міцної кави. «Це вам не шведський стіл!» – обурено пробурчить офіціант, дивлячись на незадоволене обличчя туриста. Щедрій українській душі не збагнути, як таким примудряються наїстись місцеві жителі. Тому перед подорожжю до нової країни варто знати точно, де звечора приготувати собі бутерброди на ранок, а де й запастися кількома літрами води!
Чумова пошта. Курйози доставки
Далекого вже 1920 року влада США ухвалила дивовижну постанову – заборону на… пересилання дітей у посилках. Мабуть, в XXI столітті це рішення виглядає дико, проте майже 100 років тому до нього поставилися з розумінням, а це значить, якісь дбайливі батьки все-таки відправляли своїх чад у бандеролях... Ми говоримо про курйози, котрі трапляються в роботі пошти.
Архітектурна мімікрія Піднебесної
Немає нічого неможливого для умілих рук китайських майстрів. Жителі Піднебесної дуже допитливий та заповзятий народ. Вони легко копіюють ідеї, а деякі з них пройшовши крізь азійське сприйняття світу, трансоформуються в щось зовсім несподіване…
Персональний казкар для туристів: потерти чи померти?
Плескати в долоні, терти статуї чи обходити предмети п'ять разів проти годинникової стрілки – чого тільки не роблять туристи, аби прискорити виконання заповітного бажання. Бодай раз пережити подібне доводилося кожному. За загальну суму монеток, кинутих у фонтани та водойми за все мандрівницьке життя, купити машину, може, і не вдасться, та на велосипед вистачило б точно. Здійснювати безглузді вчинки та викидати гроші на воду змушують місцеві перекази й туристичні гіди. Напевно, при влаштуванні на роботу головний критерій відбору – вміння вигадувати історії, котрі не поступаються за масштабом фантазії Шарля Перро та братів Грімм...
Цукровий живопис Китаю: мистецтво з ложки
Квіти і дерева, тварини і птахи, дракони і герої казок – словом, все, що тільки спаде на думку, може тут перетворитися на об’єкт… їстівного мистецтва. Дивовижною технікою малювання гарячим цукром володіють китайські майстри із провінції Сичуань. Картини, виконані практично карамеллю, не можуть бути ні "відредаговані", ні перемальовані наново.
Царство льоду і снігу. Фестиваль Харбін
Щоб серед наших читачів не ставало забагато сумних і плаксивих людей, що лічать дні до літа чи бодай до теплої весни, Outlook розповідає як мінімум про один привід полюбити холодний сезон всім серцем. І привід цей – вирушити в китайське місто Харбін і на власні очі побачити фантастичний за своїм розмахом фестиваль льоду і снігу.
Незвичайні шкільні уроки різних країн світу
На честь сьогоднішнього свята - Дня знань ми вирішили розповісти Вам, які незвичайні предмети належить освоїти учням у різних країнах світу! Гризти граніт науки, осягаючи основи алгебри і геометрії, або запам’ятовувати роки правління монархів, гортаючи підручники з історії, – буденна справа для школярів. А ось готуватися до контрольної з кібербезпеки або хвалитися оцінками «відмінно» з бджільництва – уже як мінімум дивно. Про ці та інші незвичайні предмети в зарубіжних школах піде мова далі.
А зараз вилетить пташка. Історії створення відомих фото
Неможливо уявити, яку кількість знімків зробило людство за більш як півторастолітню історію фотографії. Та серед них є і знакові, відомі всім не так своєю художньою цінністю, як значимістю зображеного моменту або переданого настрою. Саме про такі легендарні кадри далі в Outlook.
ВІДЕО: Антикварно-індустріальний Київ
Викидаючи речі у сміттєвий бак або відправляючи їх на звалище, ми не здогадуємося, що для них це не завжди смерть, часом навіть навпаки – початок нового життя...
У Києві відкриється виставка китайського імпресіоніста Лао Цзи
25 квітня в Національній академії образотворчого мистецтва України відкриється виставка китайського художника, імпресіоніста Лао Цзи. Експозиція пройде за підтримки Посольства України в КНР, Художнього музею Тараса Шевченка в Пекіні, Галереї Лао Цзи, Академії каліграфії і живопису КНР.
На ходу. Вулична їжа в різних країнах світу.
Досвідчені туристи вважають: найпевніший спосіб швидко пройнятися чужою культурою – скуштувати страви місцевої кухні. Щоб не розгубитися при виборі наїдків і заощадити дорогоцінний час для їжі духовної, Outlook радить вам найкращі місця вуличної гастрономії із семи точок земної кулі. І тільки спробуйте замість цього зазирнути до відомого фаст-фуду по черговий розігрітий напівфабрикат!
Без американських гірок теж буває весело
Ми вже розповідали про неймовірні парки розваг із карколомними атракціонами. Тепер настала черга поговорити про найоригінальніші місця, де можна отримати незабутні враження. Outlook попереджає: адреналін піднімається не тільки від шалених гірок і центрифуг.
Обігнути край світу. Мис Горн
Для моряків обігнути мис Горн, який розкинувся на самісінькому півдні Аргентини, – успіх, рівний підкоренню Евересту для альпіністів. Кинути виклик велетенським хвилям, ураганному вітру та прошмигнути під вітрилами навколо «старого людожера» вперше вдалося 29 січня 1616 року.
На краю світу. 10 фактів про Нову Зеландію
Максимум, що знає пересічна людина про Нову Зеландію, це те, що вона міститься десь «поруч» з Австралією і Пітер Джексон знімав там свої екранізації Толкієна. Outlook заповнює географічні та культурні прогалини і з радістю ділиться незвичайними фактами про цю дивовижну країну.
Албанія. Жінка, яка чоловік
Левел ап в емансипації. Вони не просто замінили чоловіків, вони ними стали. У консервативній, здавалося б, Албанії досі жива традиція, за якою слабка стать може з легкістю перетворитися на сильну. Без пластичної хірургії. Ідуть на це переважно молоді дівчата.
А зараз вилетить пташка. Історії створення відомих фото. Частина 2
Ми продовжуємо розповідати про найвідоміші фотографії. На черзі – друга добірка знімків, які нині, напевно, зібрали б не одну сотню лайків в Інстаграмі, а якби історії їхнього створення були широковідомі, то й тисячі.
У мандри по-своєму. Транспорт для подорожей
OUTLOOK не може уявити життя без подорожей. Але квитки, розклади, черги, повільність – усе це може неабияк зіпсувати мандрівку. Тому як добре мати біля дому чи в гаражі транспорт, який дозволить побачити і пережити щось нове, забувши про проблеми.
На роботі виспишся! Особливості корпоративних правил в різних країнах світу
Обурення через заборону з’являтися на робочому місці в джинсах – останнє, що хвилює співробітників однієї з фірм США, які мусять кожні три години здійснювати оперні розспівування... А змінне взуття у вигляді голландських дерев’яних черевичків як тайванські трудяги надіти не бажаєте? Outlook зробив для вас добірку дивних корпоративних норм.
Леніну й не снилося... Вражаючі мавзолеї
Великі й не дуже світу цього змушують голосно говорити про себе не тільки за життя, але й після смерті. А як, власне, можна промовчати, дивлячись на помпезну усипальню того чи іншого діяча, навіть не беручи до уваги єгипетські піраміди. Outlook переконався в тому, що мавзолей Володимира Ілліча на Красній площі – досить скромний притулок на відміну від...
Закрити
Outlook facebook page