RU  UK  EN
Статті  >  Насолодись  >  Історія бренда: Revlon – революція кольору у світі краси

Історія бренда: Revlon – революція кольору у світі краси

Найбільше його досягнення – створення кольорового стійкого лаку для нігтів. Але є на його рахунку й інші значущі творіння – лак для волосся, водостійка туш, рідкий тональний крем… Що б ми робили, якби не екзальтований і примхливий геній без освіти – Чарльз Ревсон ? Саме він придумав всі ці жіночі речі першої необхідності і створив легендарний Revlon.

Revlon – це найперший бренд професійної косметики у світі. RevlonInc. – саме таксьогодні звучить ім’я найбільшої трансатлантичної бізнес-імперії, що народилася колись із крихітної компанії якісної продукції для жіночої краси з капіталом в $300. Та що там казати: саме голосне поняття «бренд», котрим сьогодні невиправдано розкидаються численні торгові марки, сформувалось завдякиRevlon. Це він почав «продавати надію» разом з косметикою, яку виробляли на фабриках. По суті і поняття «бренд» – дітище Чарльза Ревсона. І ім’яйого набагато вище мільярдного бізнесу. Ревсон – це революція кольору у світі краси і зародження сучасних піар-технологій…

Фото beauty.ua

Офіційно історія Revlon розпочалася 1 березня 1932 року. Тоді на американський ринок вийшла компанія, котра вперше запропонувала дівчатам стійкі різнокольорові лаки для нігтів. І це було щось, адже до того (складно собі уявити такі часи) жінки наносили на нігті дивні практично безбарвні покриття, котрі до того ж ще й трималися лише кілька годин.

Але, якщо замислитися, історія Revlon почалася набагато раніше. Це історія дивного генія, неабияк захопленого квітами, їхніми відтінками і способами формування, котрому просто не дали розвернутися в інших компаніях. Не можеш реалізувати таланти у підпорядкуванні – створюй щось своє. Твердження, котрим зловживають у сучасності, було єдино можливим шляхом для Чарльза – саме життя підштовхувало його до створення власного виробництва.

Фото gettyimages.com

Чарльз народився 11 жовтня 1906 року у Монреалі у бідній багатодітній сім’ї емігрантів. Його батько був литовцем, мати – єврейка. Незабаром у пошуках кращого життя вони переїхали в американський Манчестер, де батьки влаштувалися працювати на тютюнову фабрику. Там юний Ревсон закінчив школу. Батьки розуміли, що запорукою його успішного майбутнього може бути тільки гарна освіта. Але Чарльз мав на це, як і на все інше в цьому житті, свою думку і відразу ж пустився на вільні хліби – переїхав у Бостон і замість коледжу влаштувався на роботу в компанію з пошиття одягу. Імовірно, він так прагнув незалежності , що обрав більш-менш цікаву і наближену до краси роботу, для якої не потрібна була висока кваліфікація. Він починав тут продавцем суконь за $16,75, але дослужився до керівника відділу штучних товарів. Тут Ревсон став першокласним фахівцем з чудовим смаком, котрий давав поради керівництву з поліпшення виробництва. Саме тут Чарльз із захватом відшліфував своє вроджене почуття стилю і став звертати увагу на кольори, причому з надзвичайною скрупульозністю, знаходячи різницю навіть у відтінках чорного. З роками його завзяття щодо поліпшення виробництва стало видаватися керівництву нездоровим, надто настирним і дратівливим. Через 7 років роботи юнака-трудоголіка звільнили.

Фото azquotes.com

Наступним місцем роботи Ревсона стала Elka– компанія з виготовлення лаків для нігтів. Він сподівався тут втілити в життя свої міркування щодо кольорових рішень, краси і просування виробництва. Але керівництво Elka теж скептично сприймало його ідеї. І, набравшись досвіду, Чарльз цього разу звільнився сам, щоб відкрити власний бізнес і працювати за власними правилами. На допомогу йому прийшли брат Джозеф Ревсон і друг з освітою хіміка Чарльз Лахман. Завдяки Лахману в назві компанії з’явилася літера «l» –«RevLon». Ентузіасти склали всі свої заощадження і почали завойовувати світ! Першою справою їхня компанія випустила лінію лаків з розробленими ними пігментами. І вже через кілька років завдяки ексклюзивній революційності продукту Revlon має у своїх активах сотні мільйонів.

Правила хорошого тону

Можна сказати, що саме Ренсон ввів правила хорошого тону на манікюр у всіх сенсах. По-перше, тільки завдяки йому жінки отримали можливість фарбувати нігті в різні кольори. А, по-друге, він придумав це класичне – «нігті в тон губам». Одного разу на бізнес-ланчі Чарльз побачив, як за сусіднім столиком вишукана дама підносить до губ серветку – і жахнувся тому, як погано виглядає її лак на нігтях. Загалом із того його враження і народилося це правило. Його можна дотримуватися, а можна порушувати, але все одно багато дам, роблячи манікюр, відштовхуються від нього.

Фото fiber.westnet.ca

Ще кумедним здається той факт, що Ревсон був першим чоловіком, котрий робив собі професійний манікюр. Спочатку він був настільки захоплений процесом створення продукції, що випробував її на своїх губах. Ревсон міг ходити з різного кольору лаком на нігтях, «власноручно» вивчаючи його стійкість, а на тильній стороні його долоні красувалися смужки губних помад. Із часом Чарльз вже просто робив охайний гігієнічний манікюр, вважаючи свої руки рекламою компанії.

На лаках революційна хода від Revlon не зупинилася. 1940 року він випускає легендарну червону помаду «Fire and Ice», котра не залишає відбитків: «Жінка повинна залишати в житті слід. Але не слід своєї помади». Це ще один бестселер від Revlon: кольори мають бути різноманітними, стійкими і не залишати відбитків «на його щоці».

Саме з цим слоганом Revlon, вже відомий у всьому світі, голосно увірвався і на пострадянські простори. Пам’ятаєте цю красиву рекламу з телевізорів 90-х, котрі розповідали про розкіш з-за кордону, яка щойно стала доступною всім? Найяскравішою з них була Revlon: Синді Кроуфорд під руку з Клаудією Шиффер – найбільш незабутні жінки світу користуються «Revlon»…

Фото blogspot.com

Власне, на цьому гаслі і ґрунтується філософія бренда. Бездоганна краса – ось його головне прагнення-ідеал, в якому жінка – неспростовний естетичний вінець. А в реальності Ревсон, що збудував справу свого життя на захопленні жіночою красою, що звів її в культ, встановив канони в ній, почасти був грубий з підлеглими жінками – досить вивчити його крилаті вислови. Найзнаменитіший із них спрямований у бік чергової жінки, котра займала доволі високу посаду в його компанії і дозволяла собі протистояти генію:

«Погляньте, дитинко. Я збудував цей бізнес, будучи негідником. Я управляю ним, будучи негідником. Я завжди буду негідником, і не намагайтеся мене змінити».

«Він пережував керівників так, що деякі люди жували вітаміни», – якось в інтерв’ю сказав один ображений виконавчий директор Revlon. Так, його співпрацівники казали журналістам, що з ним було дуже важко працювати, характеризуючи Чарльза як дещо злостиву і примхливу людину. Чимало пішло зі скандалом. Так у певний момент і його брат Джозеф, і Лахман змушені були покинути свою рідну компанію. Мати скромні доходи більш приємно, ніж терпіти витівки Чарльза.

Фото pinimg.com

Імперія Ревсона не шкодувала грошей для винагороди співробітникам. Але навіть це не рятувало від плинності найвищого персоналу, тому доводилося контактувати напряму з Чарльзом. Він ніколи не хвалив за роботу, зате не скупився на образи і нелюдські вимоги. Так в американській пресі корпоративний штаб Revlon було названо «одними великими дверима, що обертаються».

Ревсон був тричі одружений, і кожен шлюб закінчувався розгромом. Він був доволі тиранічним чоловіком. Для своєї третьої дружини Чарльз навіть самостійно підбирав гардероб. Саме завдяки цьому народився легендарний аромат від Revlon.

Одного разу дизайнер Норман Норел відправив одну зі своїх колекцій одягу в офіс для того, щоб там вибрали туалети для дружини. Чарльз прийшов у такий захват від таланту Норела, що надихнувся на створення парфуму і назвав його на честь дизайнера – «Norell». Саме цей аромат вважається першими великими американськими парфумами. Продовжуючи тенденцію, Ревсон створив більш легкий демократичний парфум для молоді і назвав його вже на свою честь – «Charlie». З маркетинговою метою він часто використовував більш звучну грайливу версію свого імені.

Головне фото beauty.ua

Вам це буде цікаво:
Історія бренду: Veuve Clicquot
Сучасні гурмани напевно погребували б пити шампанське початку XIX століття: елегантну золотисто-солом'яну сорочку вина приховувала каламутна пелена дріжджів, які вносять до купажу для отримання вуглекислого газу, а чудову гру фруктових і ванільних півтонів заглушали грубі сторонні присмаки. Такий продукт не міг задовольнити витончених смаків публіки і, як наслідок, не приносив серйозного прибутку. Якби у відважної Ніколь-Барб забракло рішучості взяти справу у свої руки, благородний напій так і залишився б каламутним дешевим зіллям для плебсу.
Історія бренду: Cirque du Soleil
Феєричний шоу-проект Cirque du Soleil здійснив переворот у цирковому мистецтві, нагадавши світові, що цирк може не тільки розважати, але й творити нову реальність. Божевільні експерименти над людським тілом скасовують владу земного тяжіння, а містерія звука і світла заманює глядача у присмерковий лабіринт філософських драм, надаючи змогу пробиратися до сонця разом з героями постановок.
Історія бренду: Amouage
Якби кожна історична подія мала свій власний неповторний запах, то ця, імовірно, запам’яталась усім неповторною сумішшю ладану, сандалу, мускусу, амбри і мирри. Ідеться про історію появи на світ дому Amouage чи, як його ще часто називають, «скарбу Оману».
Історія бренду: Жан Пату
Йому вдалося вловити зухвалий дух початку двадцятого століття і передати ідеали епохи в модних новаціях. Радість, швидкість і легкість – якщо емоції допомагають продавати, то враження, пов'язані з брендом Жана Пату, будуть саме такими.
Історія бренду: Davidoff
Він заробив свої перші песо, танцюючи танго і чарльстон. Трудився зварювальником у Буенос-Айресі та не гребував будь-якою працею, щоб зібрати свій стартовий капітал. Фанатичний трудоголік, який увесь час намагався виглядати снобом. Усміхнений з клієнтами та неймовірно вимогливий до колег. Читайте в OUTLOOK у день народження Зіно Давидоффа про те, як обдарований скрипаль з українським корінням домігся для свого бренду без перебільшень королівських аудієнцій.
Історія бренду: Estee Lauder
Історія її бізнес-імперії почалася на маленькій домашній кухні. Для журналістів, щоправда, було вигадано іншу розповідь: з аристократичним минулим і світськими втіхами, однак до істини вони докопалися тільки 1985 року. Тоді Estee Lauder уже була власницею хмарочоса на Мангеттені, лондонської квартири і блакитної лагуни на Палм-Біч.
Історія бренду: Телеканал Discovery
Сьогодні Outlook розповідає про черговий надихаючий приклад того, як мрія стає справою всього життя. Створення одного з найбільш успішних каналів за всю історію телебачення Discovery Channel, а слідом і величезної медіа-корпорації Discovery Communications – просто не може не мотивувати на власні великі справи.
Історія бренду: Балет Сухішвілі: підкорені вершини маленької грузинської мрії
Колись безмежно відданий танцю Іліко заповів своїм нащадкам з робити все, щоб ім’я його роду не зійшло з афіш ніколи. Через 70 років мільйони людей у сотнях країн розкуповують квитки, де, хоч і різними мовами, але легко читається прізвище Сухішвілі.
Історія бренду: Baileys
Він є практично в кожному хорошому ресторані, кафе або домашньому барі. Серед безлічі різноманітних ємностей з не менш різноманітними видами алкоголю справжній цінитель одразу ж впізнає затемнену пляшку з етикеткою, на якій зображено зелений пейзаж і красується напис Baileys. Цей лікер, приготований на основі віскі та вершків, за свої унікальні смакові якості серед гурманів отримав назву «вершкового дива».
Історія бренду: Chupa Chups
З першого погляду Chupa Chups викликає жвавий інтерес, а зовнішній вигляд яскравої обгортки вабить і ніби запрошує: відкрий мене і якнайскоріше з’їж. Сьогодні розкажемо вам історію успіху цієї солодкої компанії і про те, як народилася ідея створити всесвітньовідому цукерку. Але про все по порядку.
Історія бренду: Coca-Cola
Своєю появою вона завдячує чорному рабству і «сухому закону». Спочатку її продавали в аптеці як засіб від нервів та імпотенції, а сьогодні 80% населення Землі п’ють цей напій. Світовий бренд «Кока-Кола» в нинішньому році відзначає 129-ліття свого існування.
Історія бренду: McDonald’s
У чому полягав секрет першої картоплі фрі, де гамбургер коштував 15 центів і чому маховик першого і єдиного в 60-х фаст-фуду не почав би свій рух без... продавця міксерів? Брати Моріс і Ричард (Мак і Дік) Макдональди, як і ми, не знали відповідей на всі ці запитання, переїхавши з Нової Англії до Каліфорнії в 1927 році. Їхні ніздрі лоскотав вітер легкого заробітку, а за спиною багатозначно потирала долоні Велика депресія, готова звести нанівець усі їхні сподівання. А втім...
Закрити
Outlook facebook page